ملت ایران ۷۰ میلیون بمب هسته ای است که در برابر دشمن ایستادگی می کند

13 آذر 1394 ساعت 18:44

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:: ملت ایران خود بیش از ۷۰ میلیون بمب هسته ای است که در برابر ظلم و استکبار ایستادگی خواهد کرد.


به گزارش پاپایا، صبح امروز طی مراسمی فرمانده سپاه شهرستان سرباز با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان معرفی شد.
در این مراسم سردار حسین معروفی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رابطه با بسیج فرمودند بسیج برکت و گنجی به انتهاست چون ملت بی انتها است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به  ۸ ساله دفاع مقدس افزود: ما حضور بسیج را در۸سال جنگ تحمیلی که به کشور ما تحمیل شد به عنوان توده های عظیم مردمی از تمام قومیت ها و مذاهب کشور  در صحنه های نبرد جانانه مشاهده کردیم  و سرنوشت جنگ با حضور بسیج به نفع ملت ایران رقم خورد.
وی با اشاره به حضور برادران تشیع و تسنن و در کنار هم در جبهه های جنگ، ادامه داد: بیش از یکصد شهید اهل تسنن در جنگ تحمیلی داشته ایم .
بسیج یک آرمان برگرفته از تفکر و فرهنگ نبوی است
وی در ادامه بسیج را نیروهای با انگیزه مردمی ازخود مردم وبرای مردم عنوان کرد و گفت: بعد از جنگ همه انتظار داشتن بسیج هم کارش به پایان برسد امانه تنها  فعالیت های بسیج به پایان نرسید بلکه بعد از جنگ بسیج در همه عرصه ها ورود پیدا کرد.
وی اذعان داشت: بسیج یک آرمان برگرفته از تفکر و فرهنگ نبوی است، بسیج دست پرورده اسلام ناب محمد است و فرهنگ بسیج در هر عرصه ای که وارد شده  چه در عرصه های علمی، دفاعی، سازندگی و غیره تاثیرات مثبت زیادی برای آن عرصه به همراه داشته است.
این مسئول با بیان اینکه دانشمندان هسته ای و دفاعی کشور جوانان بسیجی ما هستند، ادامه داد: کشوری که سیم خاردار نداشت امروز کشوری است که صاحب موشک های پیشرفته ست و این سقف بازدارندگی ملت ایران را بالا برده است و دشمنان جرات نگاه بد به این کشور را ندارند و اینها همه از تفکر بسیج و بسیجی است که با هنر انقلاب و ولایت تربیت شدند.
وی افزود: الگو گیری ازتفکر بسیج ما در فلسطین ، عراق،یمن و لبنان قابل مشاهده است.
سردار معروفی با اشاره به اینکه بدترین دشمن مسلمانان یهود است، افزود:بیش به ۵ سال است که صهیونیست ها واردوگاه غرب به دنبال نابودی خط مقاومت در عراق، سوریه و فلسطین هستند و هدف خط مقاومت هم چیزی جز  مقابله با یهود و صهیونیست ها نیست.
دشمن در صدد نشان دادن چهرهای وارانه از اسلام است
وی گفت: دشمن با بسیج کردن مردمی از سراسر دنیا با شعار الله اکبر در سوریه، جنگی راه انداخته تا اسلام را وارانه وخشن جلوه بدهد و همه  اینها برای جلوگیری از نفوذ اسلام در جهان و ترویج اسلام هراسی است  و این تفکر بسیج و توده مردم بوده که تاکنون جلوی این حرکت ها را گرفته است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ملت ایران را ملتی هوشمند خواند و بیان داشت: مردم ایران ملتی بصیر و زمانشناس هستند و  به دشمنان اجازه رسوخ نمی دهند واین نشان از بصیرت ملت ایران است.
وی تصریح کرد: ملت ایران زیر بار ظلم و زور نرفت و تحریم ها وسختی ها را تحمل کرد وایستادگی کرد و امروز در منطقه و دنیا تاثیر گذار است.
در بحث انرژی هسته ای دشمن از تفکر جوانان ما می ترسد
وی با اشاره به پیشرفت های ایران در بحث فناوری هسته ای گفت: ملت ایران خود بیش از ۷۰ میلیون بمب هسته ای است که در برابر ظلم و استکبار ایستادگی خواهد کرد و زیر بار زور نمی رود و دشمن در بحث انرژی هسته ای از فکر جوانان ما می ترسد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرفت های کشور در بخش های مختلف افزود: بسیج بزرگترین سازمان با انگیزه و مردمی و اماده به کار است که فقط در ایران اسلامی جریان دارد.
وی مقام معظم رهبری را سکان دار انقلاب دانست و اظهار داشت: امریکایی ها رهبر ما را یک ابر حریف در خاورمیانه می دانند که علاوه بر تدابیر هوشمندانه ایشان ملتی بزرگ گوش به فرمانش هستند و این پیوند زیبای رهبر و ملت است.
سردار معروفی با اشاره به ورود دشمن در جنگ نرم ، گفت: تشخیص دشمن در جنگ نرم سخت و تریبون و قلم دشمن در جنگ نرم تشخیصش سخت است.
وی در ادامه ویژگی منحصر به فرد مردم استان را در ۶ مورد بیان کرد و ادامه داد: یکی از ویزگی های این استان عمق ایمان مردم است ایمان به خدا و پیامبر دوم حس وطن دوستی و وطن پرستی و  سوم بیگانه ستیزی جز افتخارات این مردم است و این ملت اجازه ورود هیچ بیگانه ای را به کشور نمی دهند،چهارم وفاق و همبستگی مردم در این استان است، پنجم عفت و حیا از ویژگی های دیگر این مردم است که جز افتخارات ماست و ششم دوستی  ودفاع از انقلاب به ارزش های دین و رهبری از مولفه های مردم این استان است.
وی خاطر نشان کرد: دشمن با همین جنگ نرم قصد دارد وفاق شما را به هم بزند ، دعوای مذهب درست کند و در بخش دیگر عفت و حجاب و ایمان ما را بگیرد.
در جمهوری اسلامی خود مردم امنیت کشور را تامین می کنند
وی گفت: بزرگان و ائمه جماعات در منبرها که تریبون های دین هستند باید در این زمان از انقلاب و اسلام دفاع کنند و جبهه های دشمن را به مردم بشناسانند.
وی در ادامه تصریح کرد: کشورهایی که ادعای دمکراسی دارند جرعت نمی کنند که اسلحه به دست مردم بدهند اما امروز در جمهوری اسلامی خود مردم امنیت کشور را تامین می کنند و در ذیل این امنیت می شود آبادانی آورد.
در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ حسن رجب‌پور قدر‌دانی و سرهنگ خدارحم سارانی به عنوان فرمانده جدید سپاه سرباز  معرفی شد.


کد مطلب: 422273

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422273/ملت-ایران-۷۰-میلیون-بمب-هسته-برابر-دشمن-ایستادگی-می-کند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir