مولوی رسول زاده;

اعدام شیخ نمر پایه های حکومت آل سعود را ویران خواهد کرد

13 آذر 1394 ساعت 19:42

امام جمعه اهل سنت شهرستان سربازگفت: صدور حکم اعدام آیت الله شیخ نمر باعث برافروخته شدن خشم جامعه مسلمانان می شود که این خشم در نهایت رژیم آل سعود را نابود خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار پاپایا، مولوی رسول زاده امام جمعه اهل سرباز در واکنش به تائید حکم اعدام شیخ نمر توسط پادشاه عربستان، اظهارداشت:حکم اعدام این روحانی عربستانی مغایر موازین اسلام و هرگونه اصول پذیرفته شده حقوق بشر و آزادی بیان است.
وی بیان داشت: اگر مسلمانان و علمای کشورهای اسلامی که می توانند در این زمینه اثرگزار باشند به وظیفه خودشان به درست عمل کنند ما شاهد چنین جنایت‌هایی نخواهیم بود.
مولوی رسول زاده با تأکید بر این که عملکرد آل سعود به واسطه حمایت های صهیونیست ها انجام می شود، گفت: آل سعود و حکام آن عامل مستقیم آمریکا و اسرائیل هستند و به عنوان مزدور عمل می کنند.
وی افزود: با توجه به چالش‌هایی که عربستان در منطقه با آن مواجه است، از جمله جنگ در یمن و خطراتی که از سوی داعش این کشور را تهدید می‌کند، با این اقدام یک چالش جدی و جدید برای آل سعود به وجود خواهد آمد که بیشتر این کشور را در باتلاق فرو خواهد برد.
مولوی رسول زاده با محکوم کردن تصویب حکم اعدام شیخ نمر گفت: امیدواریم با معقولانه عمل کردن دولت سعودی، شاهد اجرای این تصمیم اشتباه نباشیم.


کد مطلب: 422286

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422286/اعدام-شیخ-نمر-پایه-های-حکومت-آل-سعود-ویران-خواهد

استال پرس
  https://www.estalpress.ir