بسیج در حفظ انسجام و وحدت جامعه نقش اثرگذاری دارد

23 آذر 1394 ساعت 23:44

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: بسیج یکی از مولفه های مهم و اثرگذار حفظ انسجام در داخل جامعه اسلامی می باشد.


به گزارش خبرنگار پاپایا، مولوی رئیسی امام جمعه اهل سنت سرباز درحاشیه تجمع بزرگ بسیجیان با اشاره به حادثه تبس گفت: واقعه طبس می تواند عظمت الهی و امدادهای غیبی را برای مردم آشکار کند. ماجرای طبس یکی از رسواترین و افتضاح ترین توطئه های شکست امپریالیسم امریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است.
وی ادامه داد:بدون شک ماجرایی که در طبس به وقوع پیوست و با شکست مزدوران امریکایی مواجه شد، یکی از معجزات بزرگ قرن به حساب می آید؛ زیرا شیطان بزرگ امریکا با تمامی توان و با سود بردن از دقیق ترین و پیچیده ترین امکانات نظامی و با تدارک همه جانبه و هماهنگی کلیه ی عوامل داخلی و خارجی به بهانه ی آزادی جاسوسان خود در ایران، و در حقیقت نابود ساختن نظام جمهوری اسلامی ایران، تهاجم خود را آغاز کرد.
 رئیسی خاطر نشان کرد:خداوند برای حفاظت از این انقلاب نعمت های بزرگ به ملت ایران داده است که نعمت ولایت فقیه و فرهنگ بسیج از نعمت های بزرگی است که در همه عرصه ها برای حفاظت از کشور با بصیرت و از خود گذشتگی در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.
وی افزود: ایمان و اعتقاد بسیجی تنها در میدان کارزار و میدان نبرد نظامی جلوه‌گر نیست بلکه در عرصه‌های دیگر نیز به‌خوبی دیده می شود، در میدان سیاست یک جلوه دارد و در میدان عمران و بازسازی جلوه دیگری دارد و در عرصه‌های فرهنگی نیز جلوه‌های خاص خودش را خواهد داشت.
امام جمعه اهل سنت سرباز ادامه داد: بسیجی بودن ویژگی یک مسلمان واقعی است، کسی که باور راستین به اسلام و مبانی آن داشته باشد، همواره باید با تمام توان آماده انجام وظیفه در راه اسلام باشد. این وظیفه گاه در عرصه نبرد نظامی است و گاه سایر صحنه های اجتماع همچون مسایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.
وی نقش بسیج را در حفظ انسجام و وحدت جامعه اثرگذار دانست و گفت: بسیج یکی از مولفه های مهم و اثرگذار حفظ انسجام در داخل جامعه اسلامی می باشد و می تواند نقش اثر گذاری در وحدت و همدلی، که مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ ایفا نماید.
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری اظهار داشت:بسیج دانشگاه عظیمی است که دفاع از مستضعفان جهان را سرلوحه اهداف خود قرار داده است و به برای حمایت از مظلومین تلاش همیشگی دارد.


کد مطلب: 422379

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422379/بسیج-حفظ-انسجام-وحدت-جامعه-نقش-اثرگذاری

استال پرس
  https://www.estalpress.ir