تجلیل باشگاه استقلال از نیم قرن تلاش مرد همه کاره آبی ها

25 آذر 1394 ساعت 19:36

باشگاه استقلال در نظر دارد طی مراسمی از سرپرست باسابقه تیم بزرگسالان این باشگاه تجلیل بعمل بیاورد.


به گزارش پاپایا به نقل از کاپ، در حالی که منصور پورحیدری در سال 1344 برای نخستین بار به عضویت باشگاه استقلال درآمده و تا امروز در پست های مختلفی در این باشگاه در حال ارائه خدمات بوده است معاونت فرهنگی اجتماعی باشگاه استقلال درصدد برآمده تا از نیم قرن تلاش و زحمات این فرد در این باشگاه قدردانی بعمل بیاورد.
غلامرضا سعادتی معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه استقلال در این باره با تأیید این خبر به کاپ گفت: منصور پورحیدری در این سالها در سمتهای مختلفی به باشگاه استقلال خدمت کرده و حالا در پنجاهمین سال فعالیتش در این باشگاه به واسطه حضور تقریبا مستمر در این مجموعه و کمک به ارتقا و اعتلای نام استقلال تصمیم گرفتیم تا از زحمات وی تقدیر کنیم.
وی افزود: در این ارتباط با بهرام افشارزاده هم جلسه ای برگزار شد و سرپرست محترم باشگاه هم در این باره ضمن استقبال از این اقدام دستورات لازم برای این کار را صادر کرد. قرار است در فرصتی مناسب و با حضور جمعی از نام آوران باشگاه استقلال از نیم قرن حضور مداوم این مرد در باشگاه استقلال تجلیل شایسته ای بعمل بیاید.
یادآور می شود که پورحیدری در باشگاه استقلال با عناوین بازیکن در رده های پایه و بزرگسالان، کاپیتان، مربی، سرمربی، مدیرعامل، مدیر تیم ، سرپرست تیم، مدیر فنی، عضو هیأت مدیره ، رییس کمیته فنی و در سمتهای دیگر فعالیت کرده است. 


کد مطلب: 422420

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422420/تجلیل-باشگاه-استقلال-نیم-قرن-تلاش-مرد-همه-کاره-آبی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir