افتتاح جایگاه سوخت خشنک کیشکورمسیر ۶۰کیلومتری مردم این روستا را کوتاه کرد

26 آذر 1394 ساعت 1:41

جایگاه سوخت خشنک کیشکور از توابع بخش سرباز شهرستان سرباز با حضور فرماندار، رییس شرکت فرآورده های نفتی و جمعی از مسئولین و معتمدین شهرستانی افتتاح شد.


جایگاه سوخت خشنک کیشکور از توابع بخش سرباز شهرستان سرباز با حضور فرماندار، رییس شرکت فرآورده های نفتی و جمعی از مسئولین و معتمدین شهرستان افتتاح شد.
مسئول جایگاه سوخت خشنک در حاشیه این مراسم به خبرنگار پاپایا، گفت: این جایگاه در روستای خشنک دهستان کیشکور شهرستان سرباز و در مسیر سرباز - چانف از توابع شهرستان نیکشهر قرار دارد و با افتتاح آن مشکلات سوخت دهستان کیشکور و روستاهای اطراف رفع می شود.
مراد رییسی افزود: این جایگاه سوخت در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال با 2 تلمبه دو نازله سوخت گیری  و با هزینه شخضی مورد بهره برداری قرار گرفته است.
رییسی در پایان ضمن ابراز خرسندی از تلاش مسئولین جهت محقق شدن خواسته مردم، اظهار داشت:درگذشته اهالی دهستان کیشکور و روستاهای همجوار مجبور بودند برای سوخت گیری مسیری 60 کیلومتری را برای رسیدن به مرکز شهرستان و یا مرکز بخش را طی کنند که با افتتاح این جایگاه این مشکل بزرگ رفع شد.
لازم به ذکر است، دهستان کیشکور با جمعیتی بالغ بر 11 هزار نفر و تعداد حدود 2 هزار خودروی موجود فعال از بزرگترین دهستان های بخش سرباز شهرستان سرباز بشمار می آید.


کد مطلب: 422435

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422435/افتتاح-جایگاه-سوخت-خشنک-کیشکورمسیر-۶۰کیلومتری-مردم-این-روستا-کوتاه

استال پرس
  https://www.estalpress.ir