نیمه‌نهایی جام حذفی

تقابل دوباره ژنرال و استقلال این بار برای صعود به فینال

30 آذر 1394 ساعت 11:29

امیر قلعه‌نویی و استقلال در فاصله‌ای کمتر از 10 روز این بار برای صعود به فینال جام حذفی به هم رسیدند.


به گزارش پاپایا به نقل از میزان، امیر قلعه‌نویی و استقلال خیلی زود دوباره به هم رسیدند. ژنرال با تراکتورسازی به لیگ برتر بازگشت و در اولین بازی رودرروی شاگردان سابقش قرار گرفت که به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت.

پرافتخارترین مربی لیگ برتر سپس دیگر استقلال لیگ یعنی آبی‌پوشان اهواز را شکست داد و حالا دوباره باید با تیم سابقش این بار در جام حذفی دیدار کند. قلعه‌نویی برای این بازی تمامی شاگردان خود را در اختیار دارد اما صحبت‌های کنایه‌آمیز وی در کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال اهواز، سربازان تراکتورسازی را در موضع مقابل با وی قرار داده است.

وی با تمجید از احسان حاج‌صفی به بازیکنان سرباز تیمش طعنه زد و سبب ناراحتی آنها شد. در مقابل پرویز مظلومی پس از شروع طوفانی در لیگ برتر و صدرنشینی دراز مدت، در 9 دیدار اخیر خود تنها 3 پیروزی کسب کرده و علاوه بر سقوط به رتبه دوم، صدای هواداران آبی‌پوش را نیز درآورده است.

دو تیم از ساعت 14:30 فردا (سه‌شنبه) بار دیگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند تا تکلیف دومین فینالیست جام حذفی مشخص شود. پیش از این ذوب‌آهن، مدافع عنوان قهرمانی با شکست سپاهان به فینال صعود کرده بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 422495

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422495/تقابل-دوباره-ژنرال-استقلال-این-بار-صعود-فینال

استال پرس
  https://www.estalpress.ir