کاروان شادی به سرباز رسید/روزی شاد و پرنشاط برای دانش آموزان سربازی

2 دی 1394 ساعت 2:41

کاروان جشنواره کودک مسلمان بلوچ عصر سه شنبه پس از ورود به شهرستان سرباز در سرسرای ورزشی "ذو الفقار" راسک به اجرای برنامه پرداخت.


به گزارش خبرنگار پاپایا، جشنواره کودک مسلمان بلوچ با هدف ایجاد نشاط و شادابی بین دانش آموزان در شهرستان سرباز برگزار شد.
در این جشنواره که به مناسبت هفته وحدت  با حضور  مسوولان دستگاههای اجرایی، کودکان و نوجوانان و دانش آموزان برگزار شد، هنرمندان به اجرای برنامه های شاد و متنوع پرداختند.
هنرمندان این کاروان با اجرای ویژه برنامه نمایشی در زمینه تهاجم فرهنگی آمریکا بوسیله ماهواره، شرکت کنندگان را نسبت به دسیسه های شیطان بزرگ علیه جوانان و نوجوان آگاه کردند.
عبدالصمد نارویی مدیر آموزش و پرورش راسک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: این جشنواره با همت مجله کودک مسلمان بلوچ و هماهنگی آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان سرباز برگزار شد.
وی ادامه داد: این جشنواره فرصتی برای آشنا شدن کودکان و نوجوانان این شهرستان با مجله و عوامل اجرایی آن در فضای سرشار از شادی و نشاط بود زیرا مجله کودک مسلمان بلوچ در بیش از سه دهه فعالیت تاثیر بسیاری در قشر کودک و نوجوان ما داشته است.
وی با اشاره به اینکه جای این گونه برنامه های شاد در سرباز خالی است،اظهار داشت:امیدوارم بیش ار پیش شاهد برگزاری چنین برنامه های در این شهرستان باشیم زیرا کودکان و نوجوانان ما به محیط شاد نیاز دارند.
محمد امین سرکوری رئیس آموزش و پرورش سرباز کلات نیز با تشکر از هنرمندان و عوامل اجرایی برنامه، اظهار داشت: ممنونم از هنرمندان عزیزی که با نمایش استکبار ستیزی گوشه ای از توطئه های دشمنان انقلاب را به نمایش گذاشتند و برای دانش آموزان محیطی شاد ایجاد کردند.
وی ادامه داد: این گونه مراسمات و جشنواره ها تاثیر بزرگی در روحیه دانش آموزان ما دارد و می تواند آنان را با خطرات ماهواره و دیگر ناهنجاری های اجتماعی آشنا کند ولی متاسفانه جای خالی آن در بیشتر ایام سال حس می شود.
سرکوری با گلایه از عدم اجرای اینگونه مراسمات در بخش کلات، بیان داشت: با توجه به این که شهرستان سرباز دارای دوبخش پرجمعیت و دو مرکز آموزش و پرورش است، نیازمند توجه بیشتری است و نباید به اجرای چنین برنامه هایی تنها در بخش مرکزی بسنده کرد و دیگر دانش آموزان را از چنین محیط پر نشاط محروم کنیم.
سید محمد حسینی فرمانده بسیج طلاب شهرستان سرباز گفت: شرکت در چنین برنامه هایی از نیاز های اساسی دانش آموزان است تا با ارزش های انقلاب آشنا شوند.
وی ادامه داد: اینگونه مراسمات تاثیرات بزرگی در زندگی و آینده کودکان و نوجوانان ما دارد زیرا می توان در این شرایط حساس با آموزش های صحیح همراه با نمایش و موسیقی به شکل گیری شخصیت دانش آموزان کمک کند.
حسینی با تاکید بر اینکه دشمنان ما بیدارند،اظهار داشت: ما باید به فرزندانمان بیاموزیم که دشمنان انقلاب در لباس دوست و دشمن برای صدمه زدن به این انقلاب آماده هستند و با پر کردن اوقات فراغت کودکانمان با تفریحات سالم برای مقابله با برنامه های ضد اسلامی غرب آماده باشیم.
 
 


کد مطلب: 422505

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422505/کاروان-شادی-سرباز-رسید-روزی-شاد-پرنشاط-دانش-آموزان-سربازی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir