دو نمایشگاه بین‌المللی در تهران افتتاح شد

3 دی 1394 ساعت 11:56

پنجمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ،‌ بسته بندی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.


به گزارش پاپایا به نقل از میزان، شرکت های داخلی و خارجی ضمن عرضه جدیدترین و نوین ترین دستگاههای چاپ، بسته بندی، تجهیزات کد گذاری، دستگاههای پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته های داخلی و صادراتیدر بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته؛‌ روش های نوین کالاها را برای مخاطبان و بازارهای صادراتی نیز ارائه می کنند.
از بین 640 شرکت حاضر در این نمایشگاه حدود 170 شرکت خارجی و مربوط به 18 کشور ‌آلمان،‌ دانمارک،‌ ژاپن،‌ کره جنوبی،‌ ایتالیا،‌ سوئد،‌ اتریش، تایوان،‌ تایلند، سنگاپور،‌ فنلاند، فرانسه، اسپانیا، ترکیه، سوئیس، برزیل، چین و عراق هستند.
در حاشیه این نمایشگاه یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور برگزار خواهد شد.
همچنین آموزش پیشرفته اپراتوری چاپ نیز در محل نمایشگاه ارائه و به متخصصان صنعت چاپ کشور که در این دوره چهار روز شرکت کنند گواهینامه برتر چاپ اپراتوری داده خواهد شد.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته؛ از امروز تا 5 دی ماه از ساعت 9 تا 17،‌ آماده بازدید علاقه مندان است.
همچنین پنجمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری از ساعت 9 تا 17 تا پنجم دی ماه پذیرای علاقه مندان، متخصصان و تولید کنندگان این صنعت است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 422553

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422553/دو-نمایشگاه-بین-المللی-تهران-افتتاح

استال پرس
  https://www.estalpress.ir