حماسه ۹ دی پاسخی کوبنده به یاوه گویی سران فتنه بود/ ملت همیشه آماده صیانت از انقلاب و رهبری است

9 دی 1394 ساعت 12:44

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: ملت شریف ایران با صیانت از انقلاب، امام و رهبری، بصیرت خود را به نمایش گذاشت تا بار دیگر جهانیان پشتیبانی مردم از نظام و انقلابشان را مشاهده کنند.


حجت الاسلام علی بامری سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز در گفت وگو با خبرنگار پاپایا، ۹ دی را نماد بصیرت و پایمردی ملت ایران عنوان کرد و گفت: حماسه ۹ دی پاسخی کوبنده به یاوه گویی سران فتنه بود.
وی ادامه داد: حماسه عظیم و مردمی در 9 دی 88 خط بطلانی همیشگی بر جریان نفاق و دشمنانی بود که با استفاده از فتنه گران داخلی سودای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر می پروراندند.
بامری افزود: با خروش ملت در روز 9 دی ابرهای ظلمانی فتنه و نفاق که فضای کشور را تیره و تار کرده بود کنار رفت و ملت شریف ایران با صیانت از انقلاب، امام و رهبری، بصیرت خود را به نمایش گذاشت تا بار دیگر جهانیان پشتیبانی مردم از نظام و انقلابشان را مشاهده کنند.
وی با بیان این که 9 دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی است افزود:حماسه 9 دی نقطه وحدت ایرانیان در دفاع از ولایت است و این روز ، روز بصیرت و روز خاموش شدن فتنه و فتنه گران و مردود شدن بعضی از خواص است.
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز با اشاره به هوشیاری و بصیرت همیشگی ملت، تصریح کرد: این که دشمن از هر فرصتی برای تزریق نفاق در کشور استفاده می کند همیشه یک امر محتمل است و این آمادگی جهت مقابله با اقدامات دشمن و عوامل داخلی آن همیشه باید وجود داشته باشد.
 
 


کد مطلب: 422621

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422621/حماسه-۹-دی-پاسخی-کوبنده-یاوه-گویی-سران-فتنه-ملت-همیشه-آماده-صیانت-انقلاب-رهبری

استال پرس
  https://www.estalpress.ir