مقابل تراکتورسازی و سایپا باید ۶ امتیاز می‌گرفتیم

سیدصالحی: اگر ۳ سال پیش با کمالوند کار می‌کردم به تیم ملی می‌رسیدم!

13 دی 1394 ساعت 11:21

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: کاش چند سال پیش فرصت کار کردن با فراز کمالوند را به دست می‌آوردم.


به گزارش پاپایا به نقل ازخبرگزاری تسنیم، در مورد دو بازی اخیر گسترش فولاد که در ترکیب تیم قرار گرفت گفت: ما در هر دو بازی مقابل سایپا و تراکتورسازی مستحق کسب سه امتیاز بودیم و باید از این دو بازی 6 امتیاز می‌گرفتیم که متاسفانه اینطور نشد.در بازی با تراکتورسازی هم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و حتی گل اول را هم زدیم اما روی یک غفلت گل مساوی را خوردیم و نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم.
وی در مورد شعارهایی که هواداران تراکتورسازی سر دادند تاکید کرد: این اتفاق در سال‌های گذشته هم برای من رخ داد و با آن غریبه نیستم. وقتی در سپاهان بودم و مقابل استقلال قرار گرفتم این اتفاق افتاد و وقتی با استقلال هم مقابل سپاهان بازی کردم چنین چیزهایی را دیدم. هواداران اگر بازیکن سابق تیمشان را نمی‌خواهند تشویق کنند حداقل فحش ندهند. این چیزها واقعا قشنگ نیست و چه دلیل دارد به خانواده بازیکنان توهین شود؟
سیدصالحی در مورد کار کردن با فراز کمالوند عنوان کرد: در این مدت خیلی چیزها از او یاد گرفتم و کاش ابتدای فصل به این تیم می‌آمدم. اگر 3 سال قبل با این مربی کار می‌کردم حتی به تیم ملی هم می‌رسیدم. او با بازیکنان رفتار بسیار خوبی دارد و به معنای واقعی مثل یک رفیق برای ماست.
انتهای پیام/


کد مطلب: 422709

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422709/سیدصالحی-اگر-۳-سال-پیش-کمالوند-کار-می-کردم-تیم-ملی-می-رسیدم

استال پرس
  https://www.estalpress.ir