کی‌روش یک بار مشاور وینگادا بود برای ما بس است!/ نه اجازه دخالت می‌دهم، نه استعفا!

15 دی 1394 ساعت 11:49

مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران گفت: کی‌روش تنها به عنوان تماشاچی می‌تواند به قطر بیاید.


به گزارش پاپایا به نقل ازخبرگزاری میزان در خصوص شرایط تیم امید پیش از آغاز مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: بعد از عدم حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، خبر مصدومیت روزبه چشمی بدشانسی‌های ما را کامل کرد.

وی ادامه داد: این مسائل، مشکلاتی بود که پیش‌بینی نکرده بودیم ولی باعث نمی‌شود از هدف خود دست بکشیم و با تمام قوا در مسابقات شرکت می‌کنیم.

مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران در واکنش به حضور کارلوس کی‌روش در قطر تصریح کرد: به چه عنوان می‌خواهد به قطر بیاید؟ اگر قرار است مشاور تیم امید باشد که یک بار مشاور "نلو وینگادا" در تیم امید بود و برای فوتبال ما کافی است!

وی با اشاره به نظارت وی بر عملکرد ملی‌پوشان تیم امید افزود: اگر منظور از «ناظر»، تماشاچی است، می‌تواند برود و از روی سکوها بازی‌ها را نگاه کند. گفته شده اگر کی‌روش به قطر بیاید، من استعفا می‌دهم ولی ما اصلا اجازه دخالت به او نمی‌دهیم که بخواهم استعفا کنم. همان طور که گفتم او یک بار از هموطنش وینگادا حمایت کرد که دستاورش را همه دیدند.

مایلی‌کهن خاطرنشان کرد: ما از تاریکی نیامده‌ایم. من در سال 1356 لیسانس تربیت بدنی گرفتم و کار خود را بلدم. ما تلاش می‌کنیم با دست پر از قطر به ایران برگردیم.

مایلی‌کهن در مورد اهدای پاداش خود به دو نفر دیگر گفت: این مسئله، کوچک‌ترین کاری بود که می‌توانستم برای این دو عزیز انجام دهم. حتی نمی‌دانم مبلغ این پاداش چه قدر بود اما امیدوارم پول خوبی باشد.

وی درباره جنگ روانی قطری‌ها علیه ایران اظهار داشت: ما جنگی نداریم. به قطر می‌رویم تا کار خود را انجام دهیم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را از نظر فنی و اخلاقی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 422757

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422757/کی-روش-یک-بار-مشاور-وینگادا-بس-نه-اجازه-دخالت-می-دهم-استعفا

استال پرس
  https://www.estalpress.ir