وزیر کشور وارد سوریه شد

21 دی 1394 ساعت 12:32

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران صبح دوشنبه در راس هیئتی و در پاسخ به دعوت رسمی همتای سوری خود با هدف تعمیق روابط دوجانبه وارد سوریه شد.


به گزارش پاپایا به نقل ازخبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران صبح دوشنبه در راس هیئتی و در پاسخ به دعوت رسمی همتای سوری خود با هدف تعمیق روابط دوجانبه وارد سوریه شد.
رحمانی‌فضلی در فرودگاه بین‌المللی دمشق از سوی همتای سوری خود و محمدرضا شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه مورد استقبال قرار گرفت.
در این سفر دو روزه که قرار است درباره اجرایی کردن یادداشت تفاهم همکاری‌ها بین وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور جمهوری عربی سوریه مذاکره شود، رحمانی‌فضلی با مقامات ارشد سوریه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
محمد الشعار وزیر کشور سوریه اول تیرماه امسال در سفر به تهران با رحمانی‌فضلی وزیر کشور و تعدادی از مقامات عالی‌رتبه ایران دیدار و در جریان این سفر یادداشت تفاهم همکاری‌های امنیتی و انتظامی دو وزارتخانه در زمینه مبارزه با جرائم تروریستی و سازمان یافته، مبارزه با موادمخدر و روانگردان‌ها و همکاری‌های پلیسی به امضای رحمانی‌فضلی و الشعار رسید.
انتهای پیام/


کد مطلب: 422870

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422870/وزیر-کشور-وارد-سوریه

استال پرس
  https://www.estalpress.ir