بررسی معیارهای نامزدهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان در شورای سیاست‌گذاری

28 دی 1394 ساعت 11:34

مسئول روابط عمومی شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان از بررسی معیارهای نامزدهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان برای فعالیت‌های انتخاباتی در جلسه امشب شورای سیاست‌گذاری خبر دارد.


به گزارش پاپایا به نقل ازخبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه شب گذشته این شورا اظهار داشت: در این جلسه که به ریاست آقای محمدرضا عارف برگزار شد، معیارهایی برای بررسی نامزدهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان برای فعالیت‌های انتخاباتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
وی ادامه داد: همچنین در جلسه امشب شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، رویه و نتیجه کار هیئت‌های نظارت در بررسی صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور مطرح و بررسی شد و رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان و دیگر حامیان دولت غیر قابل قبول تلقی شد. 
مسئول روابط عمومی شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان افزود: اعضای شورا در این جلسه اعتراض قانونی و تقاضای تجدید نظر در نتایج مذکور را مورد تأکید قرار دادند و این شورا از استیفای حق قانونی و پیگیری تقاضای تجدید نظر داوطلبان اعلام حمایت کرد و از رئیس جمهور خواستار ایفای وظایف در پاسداری از قانون اساسی شد. 
فخاری در پایان گفت: همچنین در این جلسه تأکید شد با وجود وضعیت کنونی، اصلاح‌طلبان و دیگر حامیان دولت با حضور خود برای تشکیل مجلس در شأن ملت ایران تلاش کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 422887

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422887/بررسی-معیارهای-نامزدهای-مورد-حمایت-اصلاح-طلبان-شورای-سیاست-گذاری

استال پرس
  https://www.estalpress.ir