تبلیغات شوم معاندین نمی تواند نقش شورای نگهبان را کمرنگ کند/ شورای نگهبان چشم بینای نظام است

29 دی 1394 ساعت 7:59

امام جمعه اهل سنت مینان سرباز گفت: تبلیغات شوم غرب و خودفروخته های داخلی نمی تواند نقش این شورا را کمرنگ کند.


امام جمعه اهل سنت مینان سرباز درگفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت:بر اساس قانون اساسی وظیفه شورای نگهبان بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی است و در واقع میتوان گفت شورای نگهبان چشم بینای نظام است.
مولوی عنایت الله رسولی زاده افزود: با توجه به جایگاه قانونی شورای نگهبان،مراقبت ازهرگونه خطا و اشتباه بزرگترین برکت وجودی این شوراست چون همواره نقش مهمی در برگزاری انتخاباتی سالم در کشور داشته و خواهد داشت.
وی با بیان اینکه دشمان جمهوری اسلامی همواره سعی در تضعیف این نظام و انقلاب داشته‌اند و هیچ گاه هم دست از دشمنی با ملت ایران برنخواهند داشت، ادامه داد: در انتخابات گذشته شاهد آن بودیم که دشمنان نظام همواره برای کم رنگ کردن حضور چشمگیر ملت شریف ایران در انتخابات به دنبال تضعیف و زیر سوال بردن درستی انتخابات بوده اند، اما ملت ایران ثابت کرده اند که همیشه با حماسه سازی در انتخابات شرکت کرده و تبلیغات شوم غرب و خودفروخته های داخلی نمی تواند آنان را مجبور به عقب نشینی کند و نمی تواند نقش این شورا را کمرنگ کند.
وی با اشاره به عوامل پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان، بیان کرد: وحدت، انسجام و پیروی از رهبری از عوامل پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.
رسولی زاده با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران نمونه بارز مردم سالاری دینی است،تصریح کرد: برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشانه عزم ملی و یکی از نمونه‌های بارز مردم سالاری دینی است و حضور مردم در آن به عنوان پشتوانه نظام و حمایت ملت از انقلاب و رهبری است.


کد مطلب: 422938

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/422938/تبلیغات-شوم-معاندین-نمی-تواند-نقش-شورای-نگهبان-کمرنگ-کند-چشم-بینای-نظام

استال پرس
  https://www.estalpress.ir