برگزاری یک انتخابات صحیح از اهداف ناظرین دفتر شورای نگهبان/حسن اجرای این شورا بر کسی پوشیده نیست

13 بهمن 1394 ساعت 16:57

شورای نگهبان حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نگهبان راستین قانون اساسی است که در طول 36 ساله گذشته توانسته در مقابل هجمه های دشمنان وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.


به گزارش خبرنگار پاپایا،همایش هیئت ناظران شورای نگهبان سرباز در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان سرباز در این همایش با گرامی داشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: هرآنچه که ما داریم از انقلاب اسلامی است که در سایه رهبری مقام معظم رهبری و وحدت ملت بزرگ ایران به دست آمده است.
وی افزود: امروز اقتداری که نظام ما در منطقه و دنیا دارد بر هیچ کس پوشیده نیست و انقلاب اسلامی ایران با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری ثابت کرده است که در صدر نظام های مردم سالار قراردارد.
داود ذوالفقاری با بیان این مطلب که هجمه‌ دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی ایران در هر زمانی وجود داشته است، افزود: امروز بر مبنای دین اسلام تمام کارها به‌ویژه انتخابات در کشور صورت می‌گیرد که همین ویژگی موجب رعب و وحشت دشمنان نظام اسلامی ایران شده است و آنان درصدد آن هستند که هر روز فتنه‌ای را علیه کشور ما پایه‌ریزی کنند، که خوشبختانه تمام این دشمنی‌ها با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هوشیاری ملت نقش بر آب شده و انتخابات‌های مختلف هم با حضور گسترده مردم برگزار شده است.
وی با اشاره به برگزاری بیش 35 انتخابات پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بیان کرد:شورای نگهبان از نهادهای نظارتی در جمهوری اسلامی ایران است که در طول بیش از 35 انتخابات پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگزار شده است بر حسن اجرای آنها نظارت جدی داشته است.
ذوالفقاری افزود: قانونمداری، بی‌طرفی و امانت‌داری سه خصوصیت اصلی شورای نگهبان می باشد همچنین باید گفت شورای نگهبان کاملا مستقل است و به هیچ نهاد و جناحی وابسته نیست و به طور کامل زیرنظر رهبری فعالیت می کند.
وی در پابان ناظران شورای نگهبان را حافظان رای مردم دانست و به وظیفه مهم ناظران در امر نظارت و عدم جانبداری علیه کاندیداها تاکید کرد.
 
 


کد مطلب: 423047

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423047/برگزاری-یک-انتخابات-صحیح-اهداف-ناظرین-دفتر-شورای-نگهبان-حسن-اجرای-این-شورا-کسی-پوشیده-نیست

استال پرس
  https://www.estalpress.ir