جمعی از مسئولین شیعه و سنی سرباز در گفت و گو با پاپایا:

راهپیمایی 22 بهمن شکرانه پیروزی انقلاب است/ملت ایران با حضور در راهپیمایی هوشیاری خود را به رخ جهانیان می کشد

21 بهمن 1394 ساعت 13:51

جمعی از مسئولین شهرستان سربازاز مردم این شهرستان برای حضور در راهپیمایی دعوت به عمل اوردند.


به گزارش پاپایا،جمعی از مسئولین شهرستان سرباز با اعلام حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن از مردم این شهرستان برای حضور در راهپیمایی دعوت به عمل اوردند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان راسک در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: من ایمان دارم که تمام احاد ملت ایران به صورت جدی و متحد در راهپیمایی 22 بهمن شرکت  خواهند کرد.
حجت السلام علی بامری با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن شکرانه پیروزی انقلاب است، ادامه داد: همه مردم  ایران بویژه جوانان برای شکر این نعمت بزرگ باید در این روز بزرگ شرکت کنند و نشان دهند که ادامه دهنده راه شهدا هستند.
 
در همین رابطه فرماندار شهرستان سرباز در گفت و گو با پاپایا، با اعلام حضور خود در راهپیمایی22 بهمن، گفت: از تمام مردم ایران اعم از شیعه و سنی دعوت می شود تا در این روز بزرگ شرکت کنند.
حمیدالدین یوسفی ادامه داد: حضور آگاهانه  مردم در این روز مهم  موجب دلگرمی بیشتر مسئولین و عزم جدی  در حل مشکلات مردم و خدمت صادقانه به آنها شود.
 
در ادامه شهردار کلات در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از همه ملت و دلسوزان نظام و انقلاب دعوت می کنم که در روز 22 بهمن حضور حماسی خود نشان داده که همیشه و در همه مواقع پشت نظام و انقلاب خود هستند.
سامیه بلوچ زهی  ادامه داد:ملت غیور ایران با حضور پرشور خود در این برهه از زمان هوشیاری خود را به رخ جهانیان می کشد.
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با پاپایا، ضمن دعوت مردم شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران این بار نیز با حضور خود نشان خواهد داد که ملتی فهیم و انقلابی هستند.
امام جمعه اهل سنت مینان سرباز با بیان اینکه که شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است، گفت: فردا تمامی احاد مردم ایران  خصوصا مردم شجاع و ولایی سیستان و بلوچستان  قطعا با شور و باشکوه  خاصی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهد کرد.
 


کد مطلب: 423064

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423064/راهپیمایی-22-بهمن-شکرانه-پیروزی-انقلاب-ملت-ایران-حضور-هوشیاری-خود-رخ-جهانیان-می-کشد

استال پرس
  https://www.estalpress.ir