حماسه همدلی و مشارکت /

راهپیمایی باشكوه ۲۲ بهمن درشهرستان سرباز / مردم بار دیگر فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر دادند

22 بهمن 1394 ساعت 11:31

مردم ولایتمدارشهرستان سرباز با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه حماسه ای به یادماندنی خلق کردند و بار دیگر دین خود را به آرمان های انقلاب ادا کردند.


به گزارش خبرنگار پاپایا،مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن با حضور مردم انقلابی و مرز دار شهرستان سرباز در مسیر خیابان معلم تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راسک برگزار شد.
اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ ، کارمند و کاسب و همه و همه با حضور پر شور خود در این روز گوشه ای از عمق عشق و علاقه خود را به امام ،مقام معظم رهبری و نظام اسلامی را به دشمنان نشان دادند .
راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و با پیمودن مسیر راهپیمایی و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، ای رهبر آزاده آماده ایم ، آماده، 22 بهمن ماه یوم الله است یوم الله است ، بار دیگر با آرمان های بلند امام خمینی (ره)، تجدید میثاق و خشم و انزجار خود را از دسیسه های استکبار جهانی ضد انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند .
در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان سرباز با تبریک دهه فجر ، اظهار داشت: این حضور پرشور شما مردم با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران نشانی از عظمت این انقلاب و نظام است و مردم ایران همه ساله با آرمان های امام راحل و انقلاب تجدید بیعت می کنند و هرسال دهه مبارک فجر و راهپیمایی 22 بهمن ماه باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود چرا که این حضور مردم مایه نگرانی و نا امیدی دشمانان برای شکست و غلبه بر جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور ادامه داد:سران استکبار جهانی و در راس آن امریکا و اسرائیل هر روز با نقشه ای جدید تروریست های دستپرورده و تحت امر خود را به عنوان نمایندگان اسلام به جهان معرفی می کنند تا با سیاه نمایی و وارونه نشان دادن اسلام ناب محمدی(ص) در افکار و اذهان عمومی جهانیان نسبت به اسلام و پیامبر مهر و رحمتش، وحشت آفرینی کنند و از گسترش انقلاب اسلامی و انتشار معارف و مفاهیم و شناخت نبی مکرم اسلام جلوگیری کنند.
این مراسم باشكوه با قرائت قطعنامه ای كه پس از قرائت هر بند آن راهپیمایان با صدای تكبیر آن را مورد تایید قرار می دادند و به آتش کشیدن  آدمک نمادین استکبار جهانی و پرچم های امریکا و اسرائیل به پایان رسید.

این حضور حماسی با حاشیه هایی همراه بود که به برخی از آن ها اشاره می‌شود:
*کودکان و نوجوانان در حالی‌که بادکنک‌هایی با نوشته‌های پیروزی انقلاب اسلامی در دست داشتند، در کنار پدران و مادران خود در این راهپیمایی باشکوه حضور یافته بودند.

*همزمان با جشن 37 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تیم‌های ایثار و امدادگران هلال‌احمر ،اورژانس ونيروهاي نظامي وانتظامي به صورت گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در راسک حاضر شده بودند.

*در راهپیمایی 22 بهمن راسک قریب به اتفاق مردم با خانواده حضور یافته بودند و کودکان باپرچم سه رنگ جمهوري اسلامي و عکس‌های رهبری جلوه‌ای خاصی به راهپیمایی داده بود.
 
*شماری از نوجوانان که لباس بسیجی بر تن و چفیه بر گردن داشتند ضمن حمل تصاویری از امام راحل، مقام معظم رهبری راهپیمایی امسال 22 بهمن را حال و هوای دیگری بخشیده بودند.

*دانش‌آموزان دختر نیز با شمایل‌های بسیج دانش‌آموزی و چفیه‌هایی بر دوش انداخته، به طور منظم در راهپيمايي امروز شركت كرده بودند.
 


کد مطلب: 423067

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423067/راهپیمایی-باشكوه-۲۲-بهمن-درشهرستان-سرباز-مردم-بار-دیگر-فریاد-استقلال-آزادی-جمهوری-اسلامی-سر-دادند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir