رئیس دانشگاه پیام نور راسک:

باید با بصیرت و هوشیاری به پای صندوق های رای برویم/همدلی و عظمت خود را به رخ جهانیان می کشانیم

6 اسفند 1394 ساعت 10:59

رئیس دانشگاه پیام نور راسک گفت:ملت ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رأی، همدلی و عظمت خود را به رخ جهانیان می کشاند.


رئیس دانشگاه پیام نور راسک در گفت و گو با خبرنگار پاپایا،با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه ایرانی اسلامی است، گفت: برای به دست آوردن این انقلاب خون های بسیاری ریخته شده است و ما که اکنون با آرامش در این مملکت زندگی می کنیم وظیفه داریم تا بار ديگر همراه با رهبر معظم انقلاب با حضوری حماسی و پرشور توأم با هوشياري، بصيرت و آگاهي سیاسی در پاي صندوق‌هاي رأي، به جهانیان ثابت كنيم كه تعهد به آرمان‌هاي امام خمینی(ره)،انقلاب اسلامی و  پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري با خونمان عجين گشته و تا آخرين نفس برای دفاع از رهبری و تأييد نظام جمهوري اسلامي ايران آماده هستيم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و برکات زیادی در بعد داخلی و خارجی داشته است، بیان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردها و برکات این انقلاب در عرصه داخلی، ایجاد روحیه همبستگی و مردم سالاری دینی است، زیرا تا قبل از انقلاب، عرصه برای ملت ایران که بتوانند خود را ابراز و برای سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند، فراهم نبود.
محمود محمدی با بیان اینکه خودباوری هدیه انقلاب اسلامی به مردم ایران بود، افزود: توجه به قشر محروم جامعه و بکارگیری آنان در سطوح مختلف تصمیم‌گیری و کنارگذاشتن صاحبان قدرت و ثروت را باید از دستاوردهای دیگر این انقلاب دانست تاجایی که باعث شد پس از انقلاب اسلامی مردم به یک نوع خود باوری دست پیدا کنند و با انجام کارهای اساسی برای سرنوشت و آینده خود، تصمیم‌گیری کنند.
وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات گوناگون با حضور و مشارکت حداکثری ملت یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است تاجایی که به‌طور میانگین در هر سال، یک انتخابات در کشور برگزار شده است که این خود بیانگر استقرار و نهادینه شدن مردم‌سالاری دینی و نقش موثر و تعیین کننده مردم در تعیین سرنوشت خویش و نمایش حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
محمدی دامه داد: بی شک حضور در انتخابات وظیفه ملی و دینی همه اقشار جامعه است و ملت ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رأی، همدلی و عظمت خود را به رخ جهانیان می کشانند و انتخابات روز جمعه 7 اسفند می‌تواند بار دیگر به یکی از صحنه های بیادماندنی از تاریخ انقلاب اسلامی و نشانی از اقتدار ملت ایران در مقابل دشمنان کشور و نظام تبدیل شود.
وی با تاکید بر این مطلب که بر همگان واجب است که با حضوری آگاهانه،با بصیرت و حماسی، بار دیگر هویت انقلابی خود را اثبات کنیم و با نگرش درست به مشارکت سیاسی و با درک اهمیت رای و انتخاب اصلح دراین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی که همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری است،شرکت نماییم.
 
 

 


کد مطلب: 423133

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423133/باید-بصیرت-هوشیاری-پای-صندوق-های-رای-برویم-همدلی-عظمت-خود-رخ-جهانیان-می-کشانیم

استال پرس
  https://www.estalpress.ir