اعزام دومین کاروان دانشجویی سرباز به اردوی راهیان نور +تصاویر

17 اسفند 1394 ساعت 14:04

مراسم بدرقه دومین کاروان راهیان نور دانشجویان شهرستان سرباز با حضور مسئولین شهرستانی در محل دانشگاه پیام نور راسک برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پاپایا،رئیس دانشگاه پیام نور راسک در حاشیه این مراسم هدف از برگزاری این اردوها را آشنائی هرچه بیشتر بسیجیان با واژه شهادت، ایثار و دفاع مقدس عنوان کرد و افزود:اعزام دانشجويان به مناطق جنگی فرصت مناسبی است و باید ازاين فرصت ها حداكثر استفاده و بهره برداری شود، و برنامه ريزهای مناسب در اردوی زيارتی راهيان نور باعث تأثيرگذاری بيشتر بر زائران مناطق جنگی دفاع مقدس خواهد شد و خاطره ای به ياد ماندنی را برجای خواهد گذاشت.
محمود محمدی اظهار داشت : شرکت کنندگان در طول این سفر علاوه بر شرکت در اردوی عملی از یادمان های شهدا در هویزه ، سوسنگرد، شلمچه و اروند رود بازدید و با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق خواهند کرد .
وی تصریح کرد : در جهت غنای معنوی این اردو سعی شده از حضور روحانی کاروان، کارشناس فرهنگی و همچنین یادگاران دفاع مقدس بعنوان راوی استفاده شود.
وی با تاکید بر حضور با بصیرت در اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: در اردوهای راهیان نور فرزندانمان را با شهدا انس می دهیم تا از راه آنها دور نشویم زیرا شهدا جان گران بهای خود را برای حفظ نظام دادند.
.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.


کد مطلب: 423184

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423184/اعزام-دومین-کاروان-دانشجویی-سرباز-اردوی-راهیان-نور-تصاویر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir