کاهش 25 درصدی تلفات جاده ای در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان

8 فروردين 1395 ساعت 14:08

رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تلفات جاده‌ای محورهای جنوب استان در ایام نوروز سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل25 درصد کاهش داشته است.


به گزارش پاپایا، سرهنگ محمد رضا کوروسی رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: متاسفانه از آغاز طرح نوروز 25 اسفند تاکنون 3 نفر به علت حوادث جاده ای در محورهای جنوبی استان جان باخته اند.
وی با اشاره به اینکه این حوادث در راههای فرعی اتفاق افتاده است و مربوط به مسافران نوروزی نمی باشد بیان کرد: با رعایت قوانین و مقرراتی از سوی رانندگان آمار کشته ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 25 درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه دغدغه اصلی مجموعه پلیس جلوگیری از وقوع تصادفات و حفظ جان مردم است. تصریح کرد: بیشترین حوادث در طول این مدت مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت بی مورد، انحراف به چپ،خستگی و خواب آلودگی است.
رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در مسیرهای اصلی و ترانزیتی جنوب استان با حضور پلیس و رعایت مقررات از سوی مردم خوشبختانه تا حدودی تخلفات کنترل شده است.
این مسئول ادامه داد: مسیر، ایرانشهر، نیکشهر و چابهار محوری حادثه خیر است که محور بحرانی و حادثه خیز است که لازم است رانندگان حتما در این مسیر نکات ایمنی را رعایت کنند.
گفتنی است، استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و طولانی بودن راههای ارتباطی دارای دو قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر) است.


کد مطلب: 423232

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423232/کاهش-25-درصدی-تلفات-جاده-محورهای-جنوبی-سیستان-بلوچستان

استال پرس
  https://www.estalpress.ir