رئیس تبلیغات اسلامی سرباز:

ثبت نام اعتکاف رجبیه در شهرستان سرباز آغاز شد

24 فروردين 1395 ساعت 11:09

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرباز گفت: ثبت‌نام اعتکاف ماه مبارک رجب از امروز در تمامی مساجد شهرستان سرباز آغاز شد.


حجت الاسلام بامری در گفت‌وگو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه رجب، ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از امروز سه شنبه 24 فروردین ماه شروع و تا 25 فروردین ادامه خواهد داشت.
وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام البیض و سنت حسنه اعتکاف، با فضاسازی فرهنگی و برنامه ریزی مناسب این مراسم معنوی در شهر راسک با همکاری هیئت محبان الزهرا(س) در مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرباز ادامه داد:: 90 درصد شرکت کنندگان اعتکاف در سرباز را قشر نوجوان و جوان تشکیل داده که این امر برگرفته ار فضای مذهبی خانواده‌ها است.
بامری به اهمیت و آثار این مراسم معنوی در بین جوانان اشاره کرد و یادآورشد: اعتکاف یکی از سنت های حسنه است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی احیا شد و این سنت در طول تاریخ اسلام طرفدارانی داشته و جوانان ما بخصوص بانوان همه ساله در این مراسم معنوی حضوری گسترده و چشمگیری دارند.
وی درپایان بیان کرد:امسال برنامه های مختلفی برای معتکفین در طول برگزاری مراسم اعتکاف هم برای برادران و هم برای خواهران پیش بینی شده که معتکفین از این برنامه های فرهنگی و عبادی بهره کافی ببرند که از جمله آن می توان به اعزام مبلغین به مساجد برگزار کننده اعتکاف ،برگزاری مسابقات فرهنگی،اهداء کتب و … اشاره کرد.


کد مطلب: 423276

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423276/ثبت-نام-اعتکاف-رجبیه-شهرستان-سرباز-آغاز

استال پرس
  https://www.estalpress.ir