امام جمعه اهل سنت سرباز؛

سازش با آمریکا جز ذلت و خواری نتیجه ای ندارد/دست درازی به اموال بلوکه شده بیش از پیش ماهیت غرب را آشکار کرد

6 ارديبهشت 1395 ساعت 0:43

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت:این دزدی آشکار بیش از پیش ماهیت غرب و دشمنی آشکارشان با ملت ایران را روشن می کند.


مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت سرباز درگفت و گو با خبرنگار پاپایا، ضمن محکوم کردن دست درازی به اموال بلوکه شده ایران در بانک های آمریکایی گفت: این دزدی آشکار بیش از پیش ماهیت غرب و دشمنی آشکارشان با ملت ایران را روشن می کند چرا که به جهانیان نشان می دهد آمریکا هیچ تغییری در این 37 سال در ایجاد روابط با دیگر کشورها نداشته و همچنان همان شیطان بزرگی است که امام راحل به شایستگی این لقب را به آن داده است.
وی عهد‌شکنی آمریکایی‌ها و عدم پایبندی به تعهدات برجام را یادآور شد و گفت: آنان نه تنها دارائی های بلوکه شده ملت ایران را آزاد نکرده بلکه با بیشرمی به آن دست درازی نیز می کنند.
رسولی زاده با بیان اینکه آمریکا با انواع جنایت‌ها،دروغ و کارشکنی فقط به دنبال کسب منافع و مقاصد پلید خود است، بیان کرد: سازش با آمریکا جز ذلت و خواری برای هر کشوری نتیجه‌ دیگری را به همراه نخواهد داشت، چراکه در طول این سالها بارها شاهد عهد شکنی آنان بوده و خواهیم بود.
وی ادامه داد:دشمن تصور کرده ملت ایران به قول‌های آنها دل خوش کرده و می توانند با نغمه‌های سازش و مذاکرات ذلت بار و بی حاصل درخت تنومند مقاومت را بخشکاند، در حالی که ملت ما از روز نخست به تحقق وعده‌های طرف غربی بخصوص آمریکایی‌ها امیدی نداشت.
 


کد مطلب: 423346

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423346/سازش-آمریکا-جز-ذلت-خواری-نتیجه-ندارد-دست-درازی-اموال-بلوکه-شده-بیش-پیش-ماهیت-غرب-آشکار

استال پرس
  https://www.estalpress.ir