امام جمعه اهل سنت سرباز ؛

واقعه طبس نمونه‌ای از دخالت و کارشکنی‌های آمریکا در یک کشور مستقل است/حادثه طبس لکه ننگ بر دامن امریکاست

6 ارديبهشت 1395 ساعت 1:27

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: حادثه طبس نمونه‌ای از دخالت‌ها و کارشکنی‌های آمریکا در یک کشور مستقل است که در طول تاریخ صدها حادثه‌ این چنینی در منطقه رخ داده است.


مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت سرباز درگفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست خفت بار آمریکا در صحرای طبس، اظهار داشت: دلیل دشمنی و کینه همیشگی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران تنها به دلیل شکست های پی در پی است که پس از انقلاب از ملت شریف ایران خورده اند.
وی بیان کرد:حادثه طبس نمونه‌ای از دخالت‌ها و کارشکنی‌های بسیار آمریکا در دیگر کشورهای مستقل است که در طول تاریخ صدها حادثه‌ این چنینی در منطقه خاورمیانه و جهان رخ داده، اما به برکت انقلاب اسلامی پای آمریکایی‌‌ها از ایران برای همیشه بریده شده است و به لطف و عنایت الهی ، توطئه های نظامی ، سیاسی و تحریم ها و تهاجم فرهنگی نتوانست انقلاب اسلامی را به شکست و نابودی بکشاند.
رسولی زاده  گفت: حادثه طبس برای همیشه لکه ننگینی بر پیشانی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار است و در تاریخ ایران یک معجزه است و نشان داد که خداوند همیشه با ملت مسلمان است.
وی با تشریح واقعه طبس و تاکید بر امداد الهی در این روز بزرگ، بیان کرد: در شرایطی که آمریکا به عنوان ابرقدرت جهان سعی داشت با حمله نظامی مخفیانه و نشاندن هواپیماها و بالگردها در صحرای طبس گروگان های خود را آزاد کند و با حمله به مراکز حساس نظامی به انقلاب اسلامی ضربه سختی وارد کند، شن ها طبس با فرمان الهی به پا خواستند و نقشه شوم آمریکا را برهم زدند.
این روحانی اهل سنت بیان کرد: طبس میعادگاهی است که فرمان الهی در آن محقق شد، چراکه وقتی همه در خواب بودند، آمریکا با همه قوا وارد شد تا انقلاب اسلامی را نابود کند، اما خداوند متعال آنها را نابود کرد و طوفان طبس به مانند ابابیلی برای شکست نیروهای متجاوز آمریکایی به پاخواستند.
 


کد مطلب: 423347

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423347/واقعه-طبس-نمونه-ای-دخالت-کارشکنی-های-آمریکا-یک-کشور-مستقل-حادثه-لکه-ننگ-دامن-امریکاست

استال پرس
  https://www.estalpress.ir