امام جمعه راسک عنوان کرد:

توجه به تعلیم و تربیت توجه به تمام ابعاد جامعه انسانیست/همکاری سپاه و نیروهای انتظامی در حادثه خاش قابل تقدیر است

10 ارديبهشت 1395 ساعت 15:12

حجت السلام علی اصغر کمالی پور گفت: همکاری سپاه و نیروی انتظامی در حادثه خاش قابل تقدیر است.


به گزارش خبرنگار پاپایا، حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور امام جمعه شهرستان سرباز با اشاره به 27 رجب و سالروز مبعث نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: این روز یک روز بیاد ماندنی در تاریخ اسلام است که مهمترین پیام آن آزادی و آزادگی و عدالت خواهی در جوامع اسلامی است.
وی با بیان اینکه پیام محوری مبعث،وحدت مسلمانان است، ادامه داد: ایران به عنوان یک کشور اسلامی پیرو پیامبر اکرم(ص) است که در دنیا حرف برای گفتن دارد و افتخار ما این است که همیشه در کنار مردم مظلوم بوده و در مقابل ظالم ایستاده است.
کمالی پور در ادامه با گرامیداشت روز معلم و تسلیت سالگرد شهادت مرتضی مطهری افزود : شهید مطهری عالمی بود که زبان و قلمش در اختیار اسلام و انقلاب و خدمت به مردم بود، چون ایشان در تمام ابعاد بهترین معلم روزگار بود روز شهادت این شهید بزرگوار را روز معلم نام گزاری کردند.
وی توجه به تعلیم و تربیت را توجه به تمام ابعاد جامعه انسانی دانست و اظهار کرد: رکن اساسی و محوری برای رشد و ترقی هر جامعه ای آموزش و پرورش بوده و معلمان زیربنای این توسعه هستند.
خطیب جمعه راسک با تاکید به نقش معلمان در ارتقای فرهنگ جامعه، بیان کرد:معلم، امانت داری است که نسل و نسل های آینده امانت اوست.
وی با اشاره به حادثه شهادت سه تن از ماموران نیروز انتظامی شهرستان خاش،افزود: کسانی که باعث برهم زدن نظم و امنیت کشور می شوند نه تنها با دشمنان انقلاب همراهی می کنند بلکه این ها خودشان هم دشمن ملت و امنیت ایران هستند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز ادامه داد: همکاری سپاه و نیروهای انتظامی پس از این حادثه قابل تقدیر است،اینگونه اقدامات باعث می شود تا دیگر شاهد چنین جنایاتی در این استان نباشیم.


کد مطلب: 423354

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423354/توجه-تعلیم-تربیت-تمام-ابعاد-جامعه-انسانیست-همکاری-سپاه-نیروهای-انتظامی-حادثه-خاش-قابل-تقدیر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir