امام جمعه شهرستان سرباز؛

اگر سپاه نبود کشور هم نبود/ پاسداران انقلاب قوت قلب ملت و مقام معظم رهبری هستند

13 ارديبهشت 1395 ساعت 13:18

امام جمعه شهرستان سرباز گفت: اگر سپاه نبود کشور هم نبود،سپاه به عنوان قلب این انقلاب در همه موقعیت های حساس با نثار خون پاسداران و بسیجیان حافظ این انقلاب و باعث اقتدار ملی ایران در جهان است و همواره این شما پاسداران انقلاب هستید که باعث قوت قلب ملت و مقام معظم رهبری هستید.


به گزارش خبرنگار پاپایا، به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری که هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است مراسم یادبودی با حضور جمع کثیری از فرهنگیان و پاسداران شهرستان سرباز، مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و مسئولین شهرستانی در محل سپاه سرباز برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام مهدی الوانی مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سرباز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، هفته عقیدتی را فرصتی برای شناختن اندیشه های والای این شهید بزرگوار برشمرد و گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج فرصت خوبی است برای ترویج فرهنگ اسلامی و شناختن شعار سال و آگاه سازی جوانان و فرزندانمان برای مقابله با جنگ نرم و خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان است.
وی با اشاره به ویژگی های بارز شهید مطهری که او را الگو و نمونه مربیان ، هادیان و معلمان قرارداده است، گفت:این شخصیت برجسته تمام عمر خود را در راه علم و ترویج اسلام قرارداد تا به عصمت دست پیدا کند.
الوانی با اشاره به نامگذاری سال 95 با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: نمونه زنده و برجسته انسان کامل در عصر حاضر که دوست و دشمن را به شگفتی واداشته جامعیت مقام معظم رهبری است که در همه حال نیازها را می شناسد و مانند یک طبیب نسخه ی آن درد را هم می نویسد و بیان می کند. و هرساله با شعار سال برنامه ی جامعی برای ملت تبین می فرمایند همانگونه که در سالهای گذشته بارها بحث اقتصاد مقاوتی را بیان کردند و این نشان دهنده اهمیت اقتصاد مقاومتی برای ملت ایران است.
در ادامه این مراسم،حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور امام جمعه شهرستان سرباز ضمن گرامیداشت یاد استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی و تبریک هفته معلم به فرهنگیان، افزود: معلمان اصلی بشریت انبیای الهی هستند و پی از آنان معلمان و علمای ارجمند هستند.
وی با تاکید براینکه معلمان و علما همانند کواکبی که در آسمانها برای اهل زمین می درخشند، در زمین برای اهل سماوات درخشندگی دارند، بیان کرد:بی تردید موفقیت روز افزون و مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های ماموریت ها و و ظایف محوله انقلابی و امنیتی مرهون تعالیم وآموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت های خستگی ناپذیرروحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی مثل شهید مطهری(ره) است.
کمالی پور با بیان این مطلب که  تفکر و اندیشیدن موضوعی بسیار مهم است اظهار داشت: باید افکار و اندیشه های جوانان را بکار انداخته و اندیشیدن را به آنان بیاموزیم تا خود در مورد مسائل مختلف اندیشه نموده و راه صحیح را انتخاب نمایند و با اتحاد و وحدت برای تعالی این انقلاب تلاش کنیم، و یاری گرنظام باشیم با همکاری همه قومیت ها و مذاهب در امور زندگی و اجتماعی دشمنان کشور عزیزمان را مثل همیشه خار کنیم.
نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز با تقدیر از سپاه و پاسداران، افزود:  اگر سپاه نبود کشور هم نبود،سپاه به عنوان قلب این انقلاب در همه موقعیت های حساس با نثار خون پاسداران و بسیجیان حافظ این انقلاب و باعث اقتدار ملی ایران در جهان است  و همواره این شما پاسداران انقلاب هستید که باعث قوت قلب ملت و مقام معظم رهبری هستید.
گفتنی است در انتهای مراسم از تعدادی از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و بسیجیان برگزیده تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
 
 


کد مطلب: 423378

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423378/اگر-سپاه-نبود-کشور-هم-پاسداران-انقلاب-قوت-قلب-ملت-مقام-معظم-رهبری-هستند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir