امام جمعه اهل سنت سرباز؛

پاسداری از آرمان‌های انقلاب وظیفه هر ایرانی/ فعالیت های فرهنگی و اقتصادی سپاه قابل ستایش است

21 ارديبهشت 1395 ساعت 12:02

مولوی عنایت الله رسولی زاده گفت: سپاه پاسداران محافظ مقتدر و آگاه انقلاب اسلامي و از مواهب الهي بر ملت ايران زمين است که با نقش بی بدیلش در اقتصاد و فعالیت های فرهنگی و دفاعی در قلب ملت شریف ایران نفوذ کرده است.


مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تبريك روز پاسدار به فرزندان امام و انقلاب، گفت: پاسداران حاميان انقلاب،ملت و ولايت فقيه هستند كه براساس قانون اساسي جمهوری اسلامی ایران حفاظت از انقلاب و دستاوردهاي آن را در سرلوحه وظايف خود قرار داده و به عنوان خطيرترين وظايف و مسئوليت ها آن را در طول عمر انقلاب به بهترین شکل انجام داده‌اند.
وي افزود: آمادگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مواجهه با تهديدهاي خارجي دشمنان نظام در بالاترین حد خود بوده به گونه اي كه مي تواند با قدرتی الهی و فناوری روز دفاعی كوچكترين تهاجم و تهديد نظامي دشمن را در هر زمینه نرم و سخت با قدرت كوبنده و همه جانبه پاسخ دهند.
رسولی زاده با اشاره به خدمات بی‌نظیر سپاه در کشورمان، بیان کرد: وجود سپاه و بسیج در کشور باعث ایجاد امنیتی پایدار شده و همه ملت باید قدردان این نعمت الهی و شاکر درگاه خداوند مهربان باشند چون به فرموده امام خمینی(ره) اگر سپاه نبود، کشور نیز نبود چرا که اقتدار و عظمت کشور مرهون سعی و  تلاش های شبانه روزی نیروهای این نهاد مقدس است.
وی با تاکید بر اینکه پاسداری از آرمان‌های جمهوری اسلامی، وظیفه هر انسان وطن دوست و انقلابی است، اظهار داشت: خوشا به حال سبز پوشانی که با تبعیت از امام حسین(ع)، خود را پاسدار رهبری، نظام و انقلاب اسلامی می دانند.
این مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز افزود: سپاه با نقش مهمی که در فرهنگ جامعه،اقتصاد مقاومتی،ایجاد اشتغال و دفاع از کشور داشته است چنان در قلب ملت شریف ایران نفوذ کرده است که تمامی مردم در هر قشر و آئینی که هستند آن را دوست داشته و همکاری با سپاه برایشان افتخاری بزرگ است.
 


کد مطلب: 423440

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423440/پاسداری-آرمان-های-انقلاب-وظیفه-ایرانی-فعالیت-های-فرهنگی-اقتصادی-سپاه-قابل-ستایش

استال پرس
  https://www.estalpress.ir