فرماندار شهرستان سرباز؛

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقی است/ جانبازان نمونه بارزی ایثار، مجاهدت و از خود گذشتگی

22 ارديبهشت 1395 ساعت 7:18

حمید الدین یوسفی گفت: روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای جمهوری اسلامی و روز جانباز نیز نمونه بارزی از ایثار، مجاهدت و از خود گذشتگی است.


حمید الدین یوسفی فرماندار شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی، گفت: فلسفه نامگذاری این روز حکمت ، تدبر و دوراندیشی امام راحل بود چرا که این نامگذاری با مکتب امام حسین(ع) و حماسه عظیم عاشورا پیوند ناگسستنی دارد.
وی با بیان اینکه سپاه به عنوان یک بازوی اصلی انقلاب وظیفه ی خودش را تاکنون به نحو احسن انجام داده است،بیان کرد: جانبازان و پاسداران با ایثارگری و جانفشانی در طول دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته و امروز نیز با قدرت و شهادت طلبی در این مسیر آماده جانفشانی هستند.
یوسفی با اشاره به اینکه روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: همانگونه که انقلاب اسلامی ایران از دریای زلال ایثار، شهادت طلبی، همت و مردانگی دشت کربلا سرچشمه گرفته است، بدون شک پاسداران فداکار این انقلاب و جانبازان جان برکف ایران نیز تجلی همین مکتب هستند و در تمام عرصه های نبرد حق علیه باطل، حافظ و مدافع مرزهای کشور خواهند یود.
وی ادامه داد: روز جانباز نیز نمونه بارزی از ایثار، مجاهدت و از خود گذشتگی جانبازان عزیز و خانوادهای صبور آنان است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری گرفته و با لبیک به فرمان پیر و مرادشان بدن های مطهرشان را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و با شهادت و جانبازی از مرز و بومشان دفاع کردند.
رئیس شورای تامین شهرستان سرباز همچنین به پیوند و تعامل راهبردی سپاه با سایر نیروهای مسلح و دولت اشاره کرد و افزود: وحدت و همکاری در تحقق اقتصاد مقاومتی و حفظ امنیت کشور میان نیروهای مسلح و مردم و دولت سرمایه بزرگی است که پشتوانه اقتدار و تداوم حرکت رو به جلو نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باعث پیشرفت ایران در عرصه های مختلف بین المللی می شود.


کد مطلب: 423443

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423443/روز-پاسدار-تحقق-پاسداری-اسلام-حقیقی-جانبازان-نمونه-بارزی-ایثار-مجاهدت-خود-گذشتگی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir