با حضور صد دانشجو؛

دومین جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان پیام نور راسک برگزار می شود

4 خرداد 1395 ساعت 12:12

مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور راسک با حضور 100 دانشجو در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راسک برگزار می‌شود.


محمود محمدی رئیس دانشگاه پیام نور راسک در گفت‌وگو با خبرنگار پاپایا، در خصوص برگزاری جشن فاغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه، گفت: دانشگاه پیام نور راسک در نظر دارد جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان این دانشگاه را به منظور ایجاد خاطره اي خوش در ذهن دانشجويان محترم و خانواده هايشان با مشاركت جامعه دانش آموخته و به منظور قدردانی از دانش آموختگان این دانشگاه با اجرای برنامه‌هايی متنوع  برگزار نمايد.
وی ادامه داد: این مراسم چهار شنبه شب 5 خرداد ماه  با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان و مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راسک برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند به همراه خانواده‌های خود در این جشن شرکت کنند.
محمدی با بیان اینکه بی تردید تحصیل در دانشگاه و فراغت از تحصیل در هر دوره ای پایان کار نیست اظهار داشت: دانشگاه در واقع قدم اول برای ورود به مراتب بالاتر علم و خدمت در عرصه اجتماع است.
وی ادامه داد: اندوخته های علمی و دستاوردهای آموزشی به ویژه در مراکز آموزش عالی با توجه به فلسفه وجودی این دانشگاه ها پاسخگویی به نیازهای بازار کار و ارائه خدمات علمی و عملی متناسب با نیازهای روز جامعه است که مسوولیت فارغ التحصیلان را بیش از پیش می کند.
رئیس دانشگاه پیام نور راسک بودجه فرهنگی این دانشگاه را بسیار کم دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با وجود بودجه کم سطح برگزاری برنامه‌های فرهنگی در حد مطلوبی است و روز به روز نیز بهتر خواهد شد.
پایان پیام/


کد مطلب: 423487

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423487/دومین-جشن-فارغ-التحصیلی-دانش-آموختگان-پیام-نور-راسک-برگزار-می-شود

استال پرس
  https://www.estalpress.ir