امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز؛

رمز بقای نظام اسلامی انقلابی بودن است/هدف دشمن از دو قطبی "میانه‌رو" و "تندرو" تضعیف روحیه انقلابی‌ مردم است

18 خرداد 1395 ساعت 10:34

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: رمز بقای نظام اسلامی انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.


مولوی عنایت الله رسولی زاده امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی بخصوص آمریکا و اسرائیل می خواهند افرادی را در کشور انقلابی افراطی و عده ای دیگر را میانه رو غیرانقلابی معرفی کنند و با این تقسیمات درصدد تضعیف نظام هستند اما فراموش کرده اند همه ملت ایران انقلابی هستند و در همه صحنه ها پای نظامشان ایستاده اند.
وی پایبندی به اصول و ارزش‌های بنیادی اسلام و انقلاب، قدم برداشتن در راه آرمانهای انقلاب اسلامی ، تاکید بر استقلال سیاسی و اقتصادی ایران، دشمن ستیزی و عدم تبعیت از آنان و همچنین تقوای دینی و سیاسی را از جمله خصوصیات  انقلابی‌گری  بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد.
رسولی زاده تصریح کرد: متاسفانه در چند سال اخیر با تلاش استکبار جهانی و همکاری برخی افراد ناآگاه شاهد دو قطبی‌سازی عجیبی شخصیت ها در کشور هستیم؛ به گونه ای که نیروهای پایبند به انقلاب ، امام و رهبری را تندرو می نامند و درمقابل آن افرادی که در عمل به ارزشها انقلابی و اصل رهبری و امام خمینی(ره) گزینشی عمل می کنند را  میانه رو نامیده می شوند.
 وی با تاکید بر این مطلب که رمز بقای نظام اسلامی ایران، انقلابی بودن و انقلابی ماندن است، بیان کرد: نباید اجازه دهید که دشمنان انقلاب ما را به عنوان میانه رو و معتدل، غیرانقلابی معرفی کنند و افراد دلسوز نظام و حزب اللهی را تندرو بخوانند و  با تبعیت از ولایت فقیه باید ثابت کنیم که همه ما  انقلابی‌ هستیم.


کد مطلب: 423537

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423537/رمز-بقای-نظام-اسلامی-انقلابی-بودن-هدف-دشمن-دو-قطبی-میانه-رو-تندرو-تضعیف-روحیه-انقلابی-مردم

استال پرس
  https://www.estalpress.ir