خودروی یک میلیاردی با پلاک جعلی در سرباز توقیف شد

26 خرداد 1395 ساعت 12:07

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: راننده خودرو تویوتا وانت لندکروز که با پلاک جعلی و بدون مجوز در شهرستان سرباز تردد می کرد به پرداخت 1 میلیاردو 500میلیونی ریالی جزای نقدی و ضبط خودروی محکوم شد.


سیدمرتضی مدنی فدکی  درگفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهارداشت: فردی که اقدام به وارد کردن خودرو تویوتا وانت لندکروز از مرز دریایی به  منطقه آزاد چابهار کرده بود پس از  خروج غیر قانونی از منطقه مذکور  با استفاده از پلاک جعلی در محدوده شهرستان سرباز درحال تردد بود که توسط مأمورین انتظامی متوقف و پس از طی مراحل قانونی، پرونده وی جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: ارزش برآورد شده برای خودرو از سوی مراجع ذیربط بالغ بر یک میلیارد  ریال بوده که متخلف با جعل گواهی مدارک اقدام به استفاده از خودرو نموده بود. 
وی ادامه داد : شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ایرانشهر با شروع رسیدگی و تفهیم اتهام قاچاق یک دستگاه خودرو اقدام به اخذ دفاعیات متهم نمود که نامبرده در زمان رسیدگی هیچگونه مدرک قانونی دال بر تردد خودرو ارائه ننموده  که پس از اخذ آخرین دفاع اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 1 میلیارد و پانصد میلیون ریال جزای نقدی و ضبط خودروی مورد نظر به نفع دولت نمود.


کد مطلب: 423572

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423572/خودروی-یک-میلیاردی-پلاک-جعلی-سرباز-توقیف

استال پرس
  https://www.estalpress.ir