فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان؛

درگیری‌های شبانه پلیس با قاچاقچیان مسلح/کشف 811 کیلو مواد مخدر در محور سرباز به ایرانشهر

3 تير 1395 ساعت 12:38

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف 811 کیلو تریاک از خودروی نیسان قاچاقچیان در محدوده پل چمنی در محور سرباز به ایرانشهر خبر داد.


به گزارش خبرنگار پاپایا، سردارحسین رحیمی با اعلام این خبر،گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با مدت ها کار اطلاعاتی و تخصصی و با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از هدف سوداگران مرگ برای جابجایی مسلحانه مقادیری مواد مخدر از شهرستان سرباز به ایرانشهر با یک دستگاه خودروی نیسان باخبر شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی به منظور شناسایی خودرو قاچاقچیان مسلح به محور" سرباز – ایرانشهر "اعزام و شب گذشته در محدوده "پل چمنی" خودرو وانت نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی کردند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس، ضمن فرار اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.
این مقام ارشد انتظامی به تعقیب خودرو قاچاقچیان توسط ماموران پلیس اشاره کرد و گفت:پس از مدتی تعقیب و گریز و درگیری ماموران با سوداگران مرگ،قاچاقچیان مسلح با رها کردن خودرو در نخلستان ها و  و استفاده از تاریکی شب  متواری شدند.
به گفته سردار رحیمی ،ماموران در بازرسی از این خودرو ، ۸۰ بسته حاوی ۸۱۱ کیلو تریاک کشف کردند.
 


کد مطلب: 423646

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423646/درگیری-های-شبانه-پلیس-قاچاقچیان-مسلح-کشف-811-کیلو-مواد-مخدر-محور-سرباز-ایرانشهر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir