امام جمعه اهل سنت سرباز؛

شورای نگهبان دژی مستحکم در برابر بی قانونی / آیت‌الله جنتی خار چشم دشمنان انقلاب است

26 تير 1395 ساعت 10:22

امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: شورای نگهبان به ‌ویژه آیت‌الله جنتی در طول این 36 سال از امت اسلامی در مقابل یاوه‌گوئی‌های غرب و آمریکا دفاع کرده‎‌اند.


امام جمعه اهل سنت سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز تأسیس شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان در پاسداری از قانون اساسی، صیانت از شرع مبین اسلام و حفظ جمهوریت نظام همانند یک دژ مستحکم عمل میکند که موجبات وثاقت ملت و تداوم حرکت نظام در مسیر انقلاب اسلامی میشود.
مولوی عنایت الله رسولی زاده با بیان این مطلب که مهمترین وظیفه شورای نگهبان حفظ اسلامیت و جمهوریت نظام است، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دلیل ماهیت انقلابی و اسلامی این نهاد به آن حمله می‌کنند، چراکه شورای نگهبان چکیده‌ای از نظام اسلامی است و اهمیت آن به حدی است که همیشه توانسته در مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب ایستادگی کند.

شورای نگهبان چشم بیدار انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر این مطلب که وجود 12  فقیه و حقوقدان  در شورای نگهبان توانسته است در برابر بی قانونی و نفوذ  همانند فیلتری دقیق عمل کند، عنوان کرد: شورای نگهبان به ‌ویژه آیت‌الله جنتی در طول این 36 سال از امت اسلامی در مقابل یاوه‌گوئی‌های غرب و آمریکا دفاع کرده‎‌اند.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز در پایان با اشاره به یأس و ناامیدی معاندان و دشمنان انقلاب از انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: آیت‌الله جنتی همواره با از خود گذشتگی به عنوان خار چشم دشمنان اسلام، انقلاب، نظام بوده و انتخاب ایشان به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری باعث خواهد شد تا دشمنان بیش از پیش از ضربه زدن به این انقلاب نا امید شوند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 423880

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423880/شورای-نگهبان-دژی-مستحکم-برابر-بی-قانونی-آیت-الله-جنتی-خار-چشم-دشمنان-انقلاب

استال پرس
  https://www.estalpress.ir