کارشناس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند :

نفوذی که رهبری تاکید داشته اند از مسائلی نظیر FATF آغاز می شود / دشمن با برنامه ریزی دقیق قصد تضعیف کشور را دارد

27 تير 1395 ساعت 8:48

مولوی محمود شیرزایی گفت: دشمن با برنامه ریزی های دقیقی که دارد می خواهد به بهانه های مختلفی کشور را ضعیف کند و به اهداف شوم خود نزدیک شود.


به گزارش پاپایا به نقل از ندای هیرمند ،مولوی محمود شیرزایی کارشناس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند بیان داشت: دولت هایی که تا کنون ایران اسلامی را حامی تروریسم می خوانند اکنون نظر خود را صدو هشتاد درجه عوض کرده اند و می خواهند در ایران سیستم بانکی غربی راه بیاندازند.
وی افزود: سیستم بانکی ایران طبق دستورات دینی و اسلامی اجرا می شود و قانونمند ترین سیستم جهان است زیرا بر طبق دستورات الهی و قرآن پیش می رود.
این کارشناس دینی بیان داشت : مسئله نفوذی که رهبر معظم انقلاب بارها به آن تاکید داشته اند از همین مسائل آغاز می شود ؛ دشمن با برنامه ریزی های دقیقی که دارد می خواهد به بهانه های مختلفی کشور را ضعیف کند و به اهداف شوم خود نزدیک شود.
مولوی شیرزایی ابراز داشت: کشورهای همچون سوریه و عراق برادران دینی ما هستند و تا جایی که بتوانیم کمک های مردمی و دولتی به آنها خواهیم کرد زیرا کمک کردن به مسلمان از واجبات دین است.
وی تاکید کرد: مسلما سازمان مبارزه با پولشویی اکثرا به همان کشور های غربی مفید واقع می شود زیرا فساد در دولت آن کشورها به شدت بالاست و حامیان تروریسم و داعش هم همان کشورهایی هستند که خود را حامی حقوق بشر می دانند.
کارشناس دینی اهل سنت هیرمند گفت : دشمن بداند که یک فرد مسلمان که زیر سایه رهبری زندگی می کند همواره با تروریسم خواهد جنگید و از کشور های مظلوم دفاع خواهد کرد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 423882

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423882/نفوذی-رهبری-تاکید-داشته-اند-مسائلی-نظیر-fatf-آغاز-می-شود-دشمن-برنامه-ریزی-دقیق-قصد-تضعیف-کشور

استال پرس
  https://www.estalpress.ir