واکنش کنعانی‌زادگان به انتقادات و درخواست منصوریان از مدافع استقلال

9 مرداد 1395 ساعت 13:20

مدافع تیم فوتبال استقلال به انتقادات مطرح شده علیه خودش واکنش نشان داد.


به گزارش پاپایا؛ به نقل از میزان، تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود در شانزدهمین دوره لیگ برتر به مصاف نفت‌تهران رفت و در یک بازی پراشتباه با خوش شانسی یک امتیاز گرفت و از شکست رهایی یافت.

گل تیم نفت در این بازی با اشتباه مسلم محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع جنجالی استقلال به ثمر رسید. مدافع استقلال که با کلی سر و صدا به استقلال پیوست و اعلام کرد پرسپولیسی‌ها او را نخواسته‌اند، روی گل نفت به جای دفع توپ با سر قصد داشت آکروباتیک توپ را دور کند اما موفق به این کار نشد و امیرارسلان مطهری قفل دروازه سیدحسین حسینی را گشود.

اشتباه مدافع استقلال با انتقاد بسیاری از پیشکسوتان استقلال روبرو شد و آنها اعتقاد داشتند که کنعانی‌زادگان کم‌تجربگی کرده است. پس از یک روز از بازی استقلال مقابل نفت، علیرضا منصوریان با کنعانی‌زادگان صحبت کرد و از او خواست بدون توجه به انتقادات کارش با قدرت ادامه دهد.

کنعانی‌زادگان در واکنش به انتقاداتی که علیه او مطرح شده است، در گفت‌وگوی کوتاه به این جمله بسنده کرد و گفت: حرف‌های زیادی دارم که به وقتش مطرح می‌کنم. اگر اکنون حرف بزنم، از صحبت‌هایم برداشت‌های مختلفی می‌کنند. بنابراین ترجیح می‌دهم فعلا سکوت کنم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 424016

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424016/واکنش-کنعانی-زادگان-انتقادات-درخواست-منصوریان-مدافع-استقلال

استال پرس
  https://www.estalpress.ir