طغیان رودخانه کاجو باعث قطع ارتباط ۳۸روستای قصرقند شد

10 مرداد 1395 ساعت 13:37

فرماندار شهرستان قصرقند گفت: بارندگی های شدید عصر دیروز باعث طغیان رودخانه کاجو باعث قطع ارتباط 38روستای قصرقند شده است.


 فرماندار شهرستان قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به قطع راه های ارتباطی بیش از 38 روستای این شهرستان، گفت: براثر طغیان رودخانه کاجو و جاری شدن سیل در بستر این رودخانه  ارتباط 38 روستای بخش مرکزی و ساربوک با مرکز شهرستان قطع شده است.
حمیرا ریگی افزود: با توجه به این که مسیر ارتباطی این روستا ها در بستر رودخانه بوده با فروکش کردن سیلاب مشکل ارتباطی اهالی این روستا ها حل خواهد شد.   وی با اشاره به امداد رسانی به این روستاها، بیان کرد: تمامی دستگاه های امدادی شهرستان برای حل مشکلات بارندگی و طغیان رودخانه کاجو در آمادگی کامل بودند و درحال حاضر نیز امداد رسانی به مردم در این منطقه درحال انجام است. وی تصریح کرد: درحال حاضر نمیتوان براوردی از میزان خسارات وارده به بخش های کشاورزی و راه های شهرستان اعلام کرد.       راه های ارتباطی برخی از روستا ها بازگشایی شد   درهمین رابطه رئیس سازمان هلال احمر شهرستان قصرقند به خبرنگار ما گفت: گروه های امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان در منطقه حضور دارند و با توجه به اطلاعات رسیده راه های ارتباطی برخی از روستا ها بازگشایی شده است. سیداکبر علوی تصریح کرد: باراندگی های اخیر خسارات جانی در بر نداشته و خسارات مالی ناشی از تخریب منازل و دیوارهای خانه های مسکونی نیز گزارش نشده است. وی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه های امدادی شهرستان برای مقابله با هرگونه حادثه طبیعی، اظهار داشت: از عموم مردم درخواست میکنیم تا در مواقع بارندگی از حاشیه رودخانه ها فاصله گرفته و به هیچ عنوان گول حجم کم آب را نخورند چراکه بارش باران های این فصل در زمان کوتاه و با شدت زیاد است و رودخانه ها در کوتاه ترین زمان طغیان میکنند.   انتهای پیام/


کد مطلب: 424035

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424035/طغیان-رودخانه-کاجو-باعث-قطع-ارتباط-۳۸روستای-قصرقند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir