رئیس تبلیغات اسلامی سرباز؛

برپایی جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر درشهرستان سرباز

13 مرداد 1395 ساعت 12:51

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز از برگزاری مراسم جشنی بمناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه(س) و روز ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد.


حجت الاسلام علی بامری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان  سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به برنامه های دهه کرامت در اسن شهرستان، بیان کرد: از اول ذی‌القعده خجسته سالروز ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) تا فرخنده سالروز ولادت پر خیر و برکت برادر عزیزش حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) به عنوان "دهه کرامت" نامگذاری شده است که در این ایام سازمان تبلیغات اسلامی سرباز با همکاری دیگر نهادها برنامه های متنوع فرهنگی را در سطح شهرستان برگزار میکند.
وی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت  حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر مراسمی باحضور اقشار مختلف مردم  در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) راسک برگزار می شود.
بامری در ادامه با اشاره به نقش هیئت های مذهبی در برگزاری مراسمات دهه کرامت، تأکید کرد: مردم و هئیت های مذهبی نقش بزرگی در برگزاری مراسمات دینی دارند چراکه اگر هیئات بتوانند درست و با تأسی به سخنان مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، امور دینی و مذهبی را پیش ببرند، قطعاً موجب ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه خواهد شد.
وی در پایان افزود:برپایی ایستگاه های صلواتی توسط هیئت های مذهبی از دیگر برنامه های فرهنگی به این مناسبت در شهرستان می باشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424068

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424068/برپایی-جشن-میلاد-حضرت-معصومه-س-روز-دختر-درشهرستان-سرباز

استال پرس
  https://www.estalpress.ir