امام جمعه شهرستان سرباز؛

امنیت و آسایش امروز کشور از برکت مقام معظم رهبری است/ اطاعت از ولایت فقیه، بهترین راه قدردانی از این نعمت

15 مرداد 1395 ساعت 14:53

امام جمعه سرباز گفت: امروز به برکت داشتن ولی فقیه در کشورمان امنیت و آسایش برقرار است.


به گزارش پاپایا، امام جمعه شهرستان سرباز در خطبه های نماز جمعه راسک با اشاره به نقش ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: خداوند متعال به مردم ایران و مسلمین جهان نعمتی بسیار بزرگ و با ارزش عطا فرموده‌اند، که قدر آن در آن اندازه که باید شناخته نشده است.
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور ادامه داد: بارها در مجالس مختلف این نکته گوشزد شده که برای شکر نعمت ولایت فقیه هرآنچه که ما سجده شکر به جا آوریم و شاکر خداوند باشیم کافی نیست چرا که امروز به برکت داشتن ولی فقیه در کشورمان امنیت و آسایش برقرار است.
کمالی پور با اشاره به اوضاع نابسامان سایر کشورهای منطقه خاطر نشان کرد: اوضاع داخلی نا آرام برخی کشورها ، جنگ و خونریزی که در جهان شاهد آن هستیم  ناشی از نداشتن رهبری مقتدر و آگاه در کشورهای دیگر است و این نمونه برای آگاهی ماست تا قدر نعمت بزرگ ولایت را بدانیم.
وی با اشاره به دیدار مردم ولایت مدار استان با مقام معظم رهبری، بیان کرد: مسئولان و ملت باید در همه امور گوش به فرمان بیانات مقام معظم رهبری باشند تا کشور از آسیب در امان بماند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان سرباز تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره در بیانات خود فرموده که به امریکا نمیتوان اعتماد کرد که نمونه این بیانات را در کودتای ترکیه شاهد بودیم، آمریکا و عربستان با برنامه ریزی سعی در براندازی حکومت ترکیه داشتند و این نشان دهنده آن است که غرب حتی به متحدان منطقه‌ای خود نیز رحم نمیکند و نمیتوان به این کشور هیچ اعتمادی کرد.
وی با اشاره به اهمیت ولایت فقیه در وحدت و امنیت ایران اسلامی، تاکید کرد: ملت ایران میدانند که ما در دنیا رهبری بهتر از مقام معظم رهبری نخواهیم داشت و در ایران نیز تنها یک رهبر وجود دارد و هرکسی که خود را بزرگ میداند برای خود بزرگ است.
خطب جمعه راسک ادامه داد: نقش ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران بر هیچ کس پوشیده نیست چرا که در تاریخ این حکومت سیاسی مبتنی بر دین ایران، بارها نقش آفرین داشته است.
وی در پایان با تقدیر از خبرنگار پایگاه خبری پاپایا،  بیان کرد: اهمیت جایگاه خبری به گونه ایست که این عزیزان می توانند چشم و گوش بینای دولت و ملت باشند و با پیگیری مشکلات و نقاط قوت میتوانند کمک شایانی به ارتقای سطح خدمات باشند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424092

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424092/امنیت-آسایش-امروز-کشور-برکت-مقام-معظم-رهبری-اطاعت-ولایت-فقیه-بهترین-راه-قدردانی-این-نعمت

استال پرس
  https://www.estalpress.ir