مراسم جشن دهه کرامت در راسک برگزار شد

19 مرداد 1395 ساعت 2:10

به ‌مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) مراسم جشن دهه کرامت در راسک برگزار شد.


به گزارش پاپایا، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرباز مراسم جشن دهه کرامت با حضور جمع کثیری از مسئولین شهرستان و شهروندان راسکی برگزار شد.
معاون سیاسی فرماندار شهرستان سرباز در این مراسم با تبریک دهه کرامت به تبیین صفات و ویژگی‌های کریمه اهل بیت و مقام و منزلت ایشان پرداخت و گفت: دهه کرامت و مناسبت های مختلف آن فرصتی است تا از این طریق جوانان ما برای شناخت بهتر و بیشتر اهل بیت(ع) قدم بردارند.
قهرمانی افزود: هر لحظه از زندگانی اهل بیت (ع) برای ما یک درس زیبا و جاودانه است و باید در راه شناخت معارف و صفات اهل بیت(ع) ثابت قدم باشیم.

در ادامه این مراسم مولوی الله داد رئیسی با اشاره به اهمیت اطاعت از پروردگار و اولیای خدا، اظهار کرد: انسانهای مومن با اطاعت از پیامبر و اولیای خدا و خود داری از زیبایی های فریبنده دنیا و نافرمانی الهی به کمال می‌رسند و یکی از راه هایی که برای ارتباط با اولیای الهی و رسیدن به کمال وجود دارد شناخت صفات و خصوصیات اهل بیت(ع) و عمل به آن است.
وی با تأكید بر ضرورت الگوگیری بانوان از سیره کریمه اهل بیت، تصریح کرد: امید است دختران ما با الگو برداری از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری حضرت معصومه(س) و عمل به آن، همواره در زندگی شخصی و اجتماعی موفق باشند.
از دیگر برنامه های این مراسم اجرای موسیقی زنده بلوچی بود.
شایان ذکراست جشنهای دهه کرامت از اول ماه ذی القعده با ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) آغاز و در ششم ماه با بزرگداشت ولادت احمدبن موسی شاهچراغ ودر ۱۰ ذی القعده میلاد امام رضا (ع) پایان می یابد.


کد مطلب: 424135

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424135/مراسم-جشن-دهه-کرامت-راسک-برگزار

استال پرس
  https://www.estalpress.ir