درخشش و صدرنشینی تابستانه ایکس‌باکس وان در ایالات متحده آمریکا

23 مرداد 1395 ساعت 2:07

پس از نزدیک به یک سال، مایکروسافت توانست برای یک ماه هم که شده، میزان فروش بیشتری نسبت به پلی‌استیشن 4، رقیب قدرتمند خود با کنسول ایکس‌باکس وان در ایالات متحده آمریکا تجربه کند.


به گزارش پاپایا؛  ماه میلادی جولای (بازه‌ی ۱۱ تیر تا ۱۰ مرداد) فرصت مناسبی شد تا کنسول ایکس‌باکس وان بتواند برای پلی‌استیشن 4 پرفروش قد علم کند. به گزارش گروه آماری NPD، ایکس‌باکس وان توانست در ماه جولای بیشتر از پلی‌استیشن 4 و سایر کنسول‌های بازار فروش کند و در صدر جدول قرار بگیرد.

این اتفاق شاید مقداری عجیب باشد. سونی با پلی‌استیشن 4 از ابتدای عرضه توانست فاصله‌ی زیادی بین خود و ایکس‌باکس وان بیاندازد و هر ماه فروش قابل توجهی را نسبت به ایکس‌باکس وان داشته باشد. آخرین باری که ایکس‌باکس وان توانست بیشتر از PS4 فروش کند، مربوط به ماه اکتبر سال گذشته میلادی بوده است.

با توجه به اینکه صدرنشینی ایکس‌باکس وان در ماه گذشته میلادی، نمی‌تواند مربوط به عرضه‌ی کنسول ایکس‌باکس وان اس باشد، می‌توان دلیل پیشروی کنسول نسل هشتمی ردموندی‌ها را کاهش قیمت و پیشنهادات مختلف کنسول و بازی به صورت باندل با قیمت‌های استثنائی عنوان کرد. از طرفی، گزارش NPD به نقل از مایکروسافت اینطور نشان می‌دهد که میزان استفاده کاربران ایکس‌باکس وان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۸ درصدی همراه بوده است که این مسئله می‌تواند نشان از افزایش تعداد کاربران این کنسول باشد. جالب است بدانید که تا به این لحظه، گیمرهای کنسول ایکس‌باکس وان بیش از ۱.۵۵ میلیارد ساعت زمان بازی دستگاهشان بازی کرده‌اند.

مدل جدید ایکس‌باکس وان با پسوند S در هنگام عرضه با استقبال بی‌نظیری رو به رو شده و حتی در بازار مهم انگلستان، انبارها از این کنسول خالی شده‌اند. مایکروسافت در مورد بازار ایالات متحده هم گفته که عملکرد ایکس‌باکس وان اس عالی بوده و درصد زیادی از این دستگاه در انبارها باقی نمانده است.

باید دید آیا مایکروسافت از این پیروزی که به دست آمده می‌تواند در ماه‌های آینده هم استفاده کند و ورق را به نفع خود برگرداند یا خیر.

نظر شما در مورد عملکرد ردموندی‌ها در قبال ایکس‌باکس وان چیست؟ آیا آنها می‌توانند فاصله‌ی زیاد خود نسبت به پلی‌استیشن 4 را از بین ببرند و فروش کنسول خود را به نزدیکی چشم بادامی‌های سرزمین خورشید تابان برسانند؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.


کد مطلب: 424185

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424185/درخشش-صدرنشینی-تابستانه-ایکس-باکس-وان-ایالات-متحده-آمریکا

استال پرس
  https://www.estalpress.ir