رئیس دانشگاه پیام نور راسک؛

سالروز ورود آزادگان یادآور استقامت و پایداری است/ باید فرهنگ ایثار درمیان نوجوانان و جوانان کشور نهادینه شود

28 مرداد 1395 ساعت 1:58

رئیس دانشگاه پیام نور راسک گفت: آزادگان سرمایه های انقلاب اسلامی ایران هستند، پس برای آشنایی نسل چهارم انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت باید روحیه فداکاری درمیان نوجوانان و جوانان کشور نهادینه شود.


به گزارش پاپایا، 26مردادماه، سالروز ورود آزادگان و غیور مرداني است که پس از سال ها دوری از وطن، با صلابت و استوار به آغوش گرم میهن اسلامی بازگشتند.
درهمین رابطه رئیس دانشگاه پیام نور راسک در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان این مطلب که سالروز ورود آزادگان نقطه عطفی در تاریخ ایران است، اظهار داشت: آزادگان سرمایه های انقلاب اسلامی ایران هستند و با وجود آنکه بخش مهمی از زندگیشان را زیر شکنجه های رژیم بعث عراق هزینه کردند ولی هیچ گاه دست از آرمان های والای انقلاب اسلامی نکشیده اند.
محمود محمدی افزود: آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری دلاورمردانی است که با تأسی از مکتب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی ایران اسلامی را از توطئه دشمنان شیطان صفت محفوظ نگه داشتند.
وی با بیان اینکه افتخاراتی که آزادگان در دوران جنگ از خود باقی گذاشتند، در تاریخ جهان بی‌نظیر است، بیان کرد: باید از حماسه‌آفرینان و آزادگان جامعه به‌ عنوان قشری که درد و رنج اسارت را تحمل کردند به صورت ویژه یاد شود.
محمدی شناخت نسل چهارم انقلاب از دوران مقدس، آزادگان و بازماندگان آن را مهم دانست و افزود: آزادگان با استقامت و پایداری خود سبب اقتدار ایران اسلامی شدند، حال وظیفه امروز ما این است که با فرهنگ‌سازی روحیه فداکاری را بین نوجوانان و جوانان کشور نهادینه کنیم.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 424250

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424250/سالروز-ورود-آزادگان-یادآور-استقامت-پایداری-باید-فرهنگ-ایثار-درمیان-نوجوانان-جوانان-کشور-نهادینه-شود

استال پرس
  https://www.estalpress.ir