اینستاگرام کاربران ایرانی را تحریم کرد + تصاویر

26 مرداد 1395 ساعت 13:47

براساس مشاهداتی که از صبح امروز داشته ایم، دسترسی کاربران ایرانی از ساعاتی پیش به برخی از صفحات در اپلیکیشن اینستاگرام مسدود شده است.


به گزارش پاپایا؛ طبق بررسی هایی که انجام دادیم، امکان دسترسی ما از طریق اپلیکیشن موبایل اینستاگرام به برخی از صفحاتی که به پوشش اخبار المپیک ریو می پردازند مسدود بود. نخستین صفحه، RaiSport است که در صورت مراجعه به آن از طریق اپلیکیشن موبایل، با چنین پیامی روبرو می شویم:
 
 
insta  
 
 
 
insta  
 
 
اما جالب اینجا است که در صورت مراجعه به این صفحه از طریق مرورگر وب، پیامی نمایش داده می شود و به وضوح اعلام می کند که "بنا بر دلایل قانونی، دسترسی به این حساب کاربری در کشور ما مسدود شده است."
 
صفحه دیگری که در دسترسی به آن با مشکل روبرو بودیم، NBCOlympics بود. دسترسی به این صفحه چه از طریق اپلیکیشن و چه از طریق نسخه وب اینستاگرام با مشکل روبرو است، به نحوی که اصلأ امکان پیدا کردن شناسه آن در اینستاگرام وجود ندارد.
 
 
insta  
 
 
حال اگر از هر یک از انواع برنامه های تغییر دهنده نشانی اینترنتی استفاده کنیم، دسترسی به این حساب کاربری فراهم می شود.
 
 
insta  
 

تک شات با ارسال نامه ای به اینستاگرام، درباره دلایل اتخاذ این تصمیم سوال کرده، ولی متاسفانه هنوز پاسخی از سوی این شرکت دریافت نکرده ایم. در صورت دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر در این زمینه، شما را هم در جریان خواهیم گذاشت.
 
اگر شما هم در دسترسی با صفحات دیگری در اینستاگرام با چنین محدودیتی روبرو شده اید، نام این صفحات را در بخش نظرات عنوان بفرمایید.
 
 
 


کد مطلب: 424265

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424265/اینستاگرام-کاربران-ایرانی-تحریم-تصاویر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir