بازی Driveclub VR امسال برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر منتشر می‌شود

28 مرداد 1395 ساعت 2:20

بازی سبک مسابقه‌ای Driveclub در سال ۲۰۱۴ به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد و توانست با گرافیک بالای خود، دل طرفداران را به دست بگیرد. چندی پیش شاهد تایید شدن نسخه واقعیت مجازی این بازی بودیم و حال اعلام شده است که این نسخه، قرار است به‌صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر (PlayStation VR) سال جاری میلادی منتشر شود.


به گزارش پاپایا؛ نمایشگاه گیمزکام 2016 دیروز رسما آغاز شد و همانطور هم که در تک‌شات مشاهده کرده‌اید، تاکنون اخبار جذابی به بیرون درز پیدا کرده‌اند. یک روز قبل از آغاز این نمایشگاه، بلاگ رسمی پلی‌استیشن در اروپا ضمن تایید بازی Driveclub VR برای پلی‌استیشن وی‌آر، اعلام کرد که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به غرفه سونی در گیمزکام، این بازی را تجربه کنند. طبق گزارش بلاگ پلی‌استیشن، Driveclub VR قرار است در سال ۲۰۱۶ به‌صورت انحصاری برای هدست پلی‌استیشن وی‌آر عرضه شود.
 
بلاگ رسمی پلی‌استیشن گفت که تیم سازنده، بیش از ۱ سال است که سخت در حال کار بر روی بازی Driveclub VR است تا بتواند لذت یک تجربه جذاب و همه‌جانبه را به شما هدیه دهد. به گفته این بلاگ، توسعه‌دهنده‌ها در تلاش است تا به‌یاد‌ماندنی‌ترین و هیجان‌انگیز‌ترین تجربه گیمینگ را به گیمرها هدیه دهد. 
 
بازی Driveclub VR نه‌تنها به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا واقعا یک سرعت باورنکردنی را احساس کنند؛ بلکه آن‌ها را قادر می‌سازد تا با برخی از قدرتمند‌ترین خودروهای دنیا، لذت رانندگی را تجربه کنند. 
 
بازی Driveclub VR دارای ۳ حالت اصلی است؛ حالت آنلاین، حالت مسابقات چندنفره واقعیت مجازی (که خود به چند دسته دیگر تقسیم می‌شود) و حالت تک‌نفره اکشن که خود شامل مسابقات دریفت و Time Trial می‌شود. همچنین اعلام شده است که به لطف قدرت پلی‌استیشن وی‌آر، این بازی دارای مسیرهای متنوع و جدیدی که بسیار به واقعیت شبیه هستند خواهد بود؛ سازندگان اعلام کرده‌اند که Driveclub VR دارای ۵ لوکیشن شهری جدید خواهد بود. تمامی ماشین‌های بازی Driveclub VR با جزییاتی خارق‌العاده مجددا بازسازی شده‌اند و قرار است حس خوبی به شما منتقل کنند.


کد مطلب: 424287

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424287/بازی-driveclub-vr-امسال-هدست-واقعیت-مجازی-پلی-استیشن-وی-آر-منتشر-می-شود

استال پرس
  https://www.estalpress.ir