فرماندار شهرستان سرباز؛

مدیران موظف به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با مردم هستند/ هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام

2 شهريور 1395 ساعت 7:18

فرماندار سرباز گفت: مدیران شهرستان باید در طول سال چندین جلسه پرسش و پاسخ با مردم داشته باشند و به مشکلات و سوالات مردم پاسخ دهند.


به گزارش پاپایا، حمیدالدین یوسفی در  جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت ضمن شهرستان سرباز با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امنیت، پیشرفت، تعالی و رشد از حقوق مردم بوده و مسؤولان دستگاه های اجرائی و ادارات باید به صورت ویژه در این هفته تمامی اقدامات انجام شده در این راستا را برای مردم بازگو کنند.
فرماندار سرباز افزود: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه دستاوردها است تا نگاه ملی به استان و شهرستان در عرصه‌های مختلف ملموس تر شود.
وی با اشاره به کمبود بودجه در سال گذشته، بیان کرد: با تلاش همه دستگاه های اجرائی سرباز هیچ پروژه‌ای در سال گذشته بر خلاف تمامی مشکلات مالی و اعتباری شهرستان متوقف نشد که امید را در وجود مردم زده نگه داشت.
یوسفی ادامه داد: افزایش دو پایانه مرزی به پایانه‌های استان باعث تحرک و پویایی ویژه در عرصه حمل و نقل تجارت خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت نشست های مردمی و شنیدن مشکلات و گلایه های مردم و پیگیری های خبرنگاران، تاکید کرد: مدیران شهرستان باید در طول سال چندین جلسه پرسش و پاسخ با مردم داشته باشند و به مشکلات و سوالات مردم پاسخ دهند.
این مسؤول اجرای پروژه احداث 200 کیلومتر راه و احداث پل بزرگ سرباز،70 پروژه بهداشتی در حال اجرا و روکش آسفالت جاده جکیگور به قصرقند، انقلاب در مدرسه‌سازی و تبدیل فضای خشت گلی به فضاهای استاندارد و آمار بالای جذب بازماندگان از تحصیل را در این شهرستان نشانه توجه نظام به این منطقه دانست.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424373

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424373/مدیران-موظف-برگزاری-جلسات-پرسش-پاسخ-مردم-هستند-هفته-دولت-فرصتی-مناسب-بیان-دستاوردهای-نظام

استال پرس
  https://www.estalpress.ir