مشخصات گوشی گلکسی J7 پرایم سامسونگ فاش شد؛ دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی + رم 3 گیگ

2 شهريور 1395 ساعت 14:56

کمپانی سامسونگ توانست در طی سال های اخیر، با عرضه مدل های مختلفی از اسمارت فون های میان رده و پایین رده، بازار گوشی های هوشمند را قبضه کند و به جرات می توان گفت که ماهی نیست خبری در خصوص مشخصات، رونمایی و یا زمان عرضه یکی از محصولات این کمپانی کره ای در فضای مجازی منتشر نشود.


به گزارش پاپایا، در همین رابطه، آخرین خبرها حاکی از این است که سامسونگ در حال آماده سازی خود برای رونمایی از مدل جدیدی از کهکشانی سری J به نام گلکسی J7 پرایم است. محصولی که در مقایسه با اسمارت فون گلکسی J7 تغییراتی را در قسمت های سخت افزاری  به خود دیده است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.
 
اولین تغییر را در رزولوشن نمایشگر خواهیم داشت که از 720p به 1080p ارتقا یافته و میزان حافظه رم و فضای داخلی نیز از 2 و 16 گیگابایت به 3 و 32 گیگابایت افزایش یافته است.
 
برای علاقه مندان به عکس های سلفی نیز باید بگوییم که سامسونگ در این گوشی از سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کرده و این در حالیست که در مدل قبلی، از سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده بود.
 
در خصوص سایر مشخصات این محصول نیز می توان به مواردی همچون صفحه نمایش 5.5 اینچی، پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7870 با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتزی، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از سنسور اثر انگشت در دکمه هوم اشاره کرد. البته طراحی بدنه این گوشی نیز تغییرات چندانی را به خود نخواهد دید و می توان گفت که با شکل و شمایلی مشابه به دست کاربران خواهد رسید.
هنوز اطلاعاتی در خصوص تاریخ دقیق و زمان عرضه این گوشی به بازار منتشر نشده است.
 
گلکسی J7 پرایم  
 
گلکسی J7 پرایم  
 
 
 


کد مطلب: 424390

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424390/مشخصات-گوشی-گلکسی-j7-پرایم-سامسونگ-فاش-دوربین-سلفی-8-مگاپیکسلی-رم-3-گیگ

استال پرس
  https://www.estalpress.ir