گلباران مزار شهدا و دیدار با دو خانواده شهید و جانباز شهرستان قصرقند+تصاویر

3 شهريور 1395 ساعت 3:37

به مناسبت گرامی داشت هفته دولت مسئولان شهرستان قصرقند، مزار شهدا این شهرستان را گلباران کرده و به دیدار دو خانواده شهید و جانباز رفتند.


به گزارش به نقل از پاپایا، به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، مدیران ، کارکنان ، اعضای شورای تامین و جمعی از مردم شهرستان قصرقند در گلزار شهدا حضور یافتند و بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کرده و بر ادامه مسیر این لاله های گلگون کفن تاکید کردند.
پس از گلباران مزار شهدا فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان به دیدار از خانواده شهید عبدالحمید رئیسی رفته و از خانواده این شهید بزرگوار دلجویی کردند.
مسئولان همچنین با حضور در منزل ملنگ غلامی جانباز و آزاده جنگ تحمیلی یاد و خاطره همه شهدا و جانبازان و ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشتند.
 
در حاشیه این مراسم فرماندار قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، امنیت و آسایش امروز ایران را هدیه شهدا به ملت دانست و اظهار داشت: اگر رشادت و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان دفاع مقدس نبود نمیتوانستیم با چنین آرامشی زندگی کنیم و به راستی که آن عزیزان آسایش و آبادانی را به کشور پر افتخارمان هدیه دادند.
حمیرا ریگی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان و نوجوانان، افزود: اقتدار و عزت کنونی کشور ما با جانفشانی شهدا به دست آمده و وظیفه امروز ماست که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.
وی خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم در نظام اسلامی و در دوره کنونی را ادامه راه شهدا خواند و اظهار کرد: همه مسئولان اگر خوب کار کنند و گره گشای کار مردم باشند ، رضایت الهی و شهدا نیز به دست خواهد آمد.
وی در پایان حضور پر رنگ مسئولین و مردم شهرستان قصرقند در مراسم تجدید میثاق با شهدا را نشانه باور عمیق آنان به آرمان های انقلاب اسلامی و پیروی از راه شهدا در خدمت صادقانه به مردم دانستند .
 
لازم به ذکر است که هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است که به این مناسبت از تاریخ دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.
 
 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 424402

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424402/گلباران-مزار-شهدا-دیدار-دو-خانواده-شهید-جانباز-شهرستان-قصرقند-تصاویر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir