عرضه نخستین گوشی سامسونگ مجهز به گیرنده تلویزیون دیجیتالی

12 شهريور 1395 ساعت 15:30

سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان محصولات مختلفی را در این زمینه عرضه می‌کند و همواره نوآوری‌های فراوان را در عرصه تلفن همراه ارایه می‌دهد.


به گزارش پاپایا، خبرگزاری Sammy اعلام کرد شرکت سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Galaxy J2 را با گیرنده تلویزیون دیجیتال آماده ورود به بازار کرده است.
مدل ۲۰۱۶ این محصول با نام کامل Galaxy J2 DTV عرضه می‌شود و هم‌اکنون فقط برای کاربران کشور فیلیپین عرضه شده است. این محصول نخستین گوشی سامسونگ مجهز به گیرنده تلویزیونی محسوب می‌شود.
برای این گوشی هوشمند تراشه چهار هسته‌ای Exynos 3457 با توان ۱٫۳ گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.
Galaxy J2 DTV (2)
این گوشی هوشمند نمایشگر ۴٫۷ اینچی با کیفیت ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسلی از نوع Super AMOLED را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.
Galaxy J2 DTV (1)
این طور که نشریه فوربز اعلام کرده است، میانگین سرعت اینترنت در کشور فیلیپین بسیار پایین است و کاربران موبایلی آن نمی‌توانند از خدمات اینترنتی استفاده کنند. به همین خاطر سامسونگ تصمیم گرفته است برای آنها گوشی هوشمند با قابلیت دریافت برنامه‌های تلویزیونی را ارایه دهد.


کد مطلب: 424616

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424616/عرضه-نخستین-گوشی-سامسونگ-مجهز-گیرنده-تلویزیون-دیجیتالی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir