به منظور بررسی آمادگی رزمی؛

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۲۸۸ زرهی خاش/ حفظ و تقویت آمادگی رزمی از مهمترین وظایف نیروهای مسلح کشور است

13 شهريور 1395 ساعت 13:52

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ مستقل 288 سرتیپ هاشمی زهی شهرستان خاش از یگان های این تیپ بازدید و از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این نیروها قرار گرفت.


 به گزارش پاپایا، به نقل از تفتان ما، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از یگان های مستقر تیپ 288 زرهی شهرستان خاش بازدید کرد و از نزدیک در جریان آمادگی رزمی این یگان قرار گرفت.
* اعتماد به نفس کارکنان پایور و ظیفه از ثمرات آمادگی رزمی است
وی در جمع کارکنان این تیپ مستقل، اظهار کرد: حفظ آرامش روحی و روانی و ایجاد اعتماد به نفس در کارکنان پایور و ظیفه از ثمرات آمادگی رزمی است و باید در همه شرایط این روحیه حفظ و تقویت شود.
امیر سرتیپ پوردستان گفت: توان رزمی شما دلاور مردان بسیار مهم و حائز اهمیت است و رهبر انقلاب نیز همواره بر ارتقای روز افزون آمادگی رزمی در بین نیروهای مسلح کشور تاکید می فرمایند.
وی  خطاب به نیروهای تیپ 288 مستقل زرهی خاش، بیان کرد: شما باید با هرگونه تهدیدات منطقه ای به شدت برخورد کنید و نگذارید دشمن به خاک و میهنتان وارد شود و توجه به زیرساخت های آمادگی رزمی را نیز همواره در سرلوحه کاریتان قرار دهید.
وی همچنین در ادامه بازدید از این مکان نظامی؛ از نحوه اجرای برنامه ها و کلاس های آموزش و آسایشگاه ها بازدید کرد.
امیر سرتیپ احمد رضا پور دستان در ادامه بازدید خود، با کارکنان پایور تیپ مستقل «288 سرتیپ سلیمان هاشم زهی» خاش دیدار و به مشکلات آنان گوش داد.
تیپ مستقل «288 سرتیپ سلیمان هاشم زهی» خاش به لحاظ نیروهای مجرب نظامی و تجهیزات مطلوب در استان سیستان و بلوچستان کم نظیر است.
این تیپ مستقل با برخورداری از بخش های تجسسی و اطلاعاتی مستقل و تجهیزات ویژه آماده مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی دشمنان در این منطقه از کشور اسلامی است.
وی همچنین در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان؛ از یگان های ارتش مستقر در  شهرستان های زاهدان و ایرانشهر بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات این یگان ها قرارگرفت.
* ما هرچه داریم به برکت خون پاک شهداء است
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین با حضور در منزل یکی از شهدای سرباز لشکر 88 زرهی، اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت خون پاک شهداء است، که با ایثار، فداکاری خویش  عزت و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.
امیر سرتیپ احمد رضا پور دستان تصریح کرد: دیدار با خانواده های شهدا یکی از وظایف اساسی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حل مسائل و مشکلات این عزیزان جزء اولویت های کاری ما است چرا که شما اینگونه فرزندانی مؤمن و معتقد تربیت کرده اید و برای جبهه های جنگ علیه باطل فرستاده اید.
انتهای پیام/3028
 


کد مطلب: 424662

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424662/بازدید-فرمانده-نیروی-زمینی-ارتش-تیپ-۲۸۸-زرهی-خاش-حفظ-تقویت-آمادگی-رزمی-مهمترین-وظایف-نیروهای-مسلح-کشور

استال پرس
  https://www.estalpress.ir