معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری استان؛

برگزاری کارگاه آموزشی آسیب شناسی خانواده و تربیت فرزند در سیستان و بلوچستان

14 شهريور 1395 ساعت 0:25

معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی آسیب شناسی خانواده و تربیت فرزند (آسیب های شبکه های اجتماعی و تهدیدات گوشی های هوشمند) در سیستان و بلوچستان برگزار شد.


غلام رضا نجفی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره بر لزوم آشنایی خانواده ها با آسیب های اینترنت، اظهار داشت: یک دوره کارگاه آموزشی آسیب شناسی خانواده و تربیت فرزند با موضوعات  شبکه های اجتماعی و تهدیدات گوشی های هوشمند به همت معاونت فرهنگی و همکاری معاونت منابع انسانی  و با حضور کارکنان حوزه قضائی زاهدان و میرجاوه در محل سالن شهید بهشتی برگزار شد.
معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: کارکنان حوزه قضائی شهرستان های چابهار ، کنارک، دشتیاری و سرباز از  طریق ویدئو کنفرانس در این کارگاه آموزشی شرکت کردند.
وی با اشاره به برخی موارد مطرح شده در این کارگاه، بیان کرد: در این دوره آموزشی خانواده‌ها با تهدیدها، ناامنی‌های موجود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و به بررسی تهدیدات گوشی های هوشمند، تاثیر فضای مجازی بر تربیت کودک، تخریب اعتقادی، تاثیر منفی شبکه‌های اجتماعی بر  زندگی و ... پرداختند.
نجفی در پایان تصریح کرد: این دوره شامل 12 ساعت آموزش عمومی است و در مهرماه سال جاری برای سایر حوزه های قضائی نیز برگزار می شود.
 
 


کد مطلب: 424665

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424665/برگزاری-کارگاه-آموزشی-آسیب-شناسی-خانواده-تربیت-فرزند-سیستان-بلوچستان

استال پرس
  https://www.estalpress.ir