مشتریان موسسه اعتباری آرمان خواستار دریافت سپرده های خود شدند

23 شهريور 1395 ساعت 17:28

تعدادی از مشتریان موسسه اعتباری آرمان در نقاط مختلف استان ایلام با حضور در شعب این موسسه خواستار دریافت سپرده هایشان شدند.


به گزارش پاپایا، به نقل از ایرنا: در روزهای اخیر شایعه ای مبنی بر ورشگستگی موسسه اعتباری آرمان در بین سپرده گزاران این موسسه در شهرهای مختلف پیچیده و این افراد را برای خروج سرمایه های خود متمایل کرده است.
در چند روز گذشته (شنبه، یکشنبه و سه شنبه) تعداد زیادی از سپرده گزاران این موسسه برای دریافت مبالغ موجودی حساب شان به شعب شهرهای مختلف استان ایلام مراجعه کرده و اقدام به خروج بخشی از سپرده های خود کردند.
برخی از کارکنان این موسسه می گویند بدلیل کمبود نقدینگی شعب موسسه آرمان ابتدا به هر سپرده گزار 150 میلیون ریال پرداخت می شد ولی از امروز فقط 50 میلیون ریال از موجودی حساب ها را پرداخت می کنیم که این موضوع باعث گلایه مشتریان و ازدحام جمعیت در شعب شده است.
سپرده گزاران با حضور در شعب موسسه اعتباری آرمان همچنان خواستار دریافت سپرده های خود هستند ولی بدلیل کمبود نقدینگی موسسه آرمان قادر به انجام این کار نیست.
هر چند مسئولان این موسسه اعتباری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شایعه ورشکستگی را کذب و فاقد صحت دانستند ولی سپرده گزاران به علت عدم اطمینان به این سخنان و همچنین نامه چند روز پیش بانک مرکزی، بر خروج سپرده های خود از این موسسه مصر هستند.
به گفته یکی از کارکنان شعبه مرکزی موسسه اعتباری آرمان، مردم تقریبا از سه روز پیش به شعب موسسه مراجعه کرده و متقاضی دریافت همه موجودی حساب های خود هستند.
با وجود حضور تعداد زیادی از صاحبان حساب و سپرده گزاران موسسه اعتباری آرمان در شعب این موسسه در ایلام، هیچ یک از مسئولان این موسسه حاضر به پاسخگویی به خبرنگار ایرنا در خصوص مسایل پیش آمده، نبودند.
انتشار یک نامه منتصب به بانک مرکزی مبنی بر فعالیت غیرقانونی موسسه آرمان در کشور و اعلام ورشکستگی این موسسه و غیرمجاز بودن فعالیت هایش، باعث شد تا مشتریان این موسسه برای خروج سپرده های خود اقدام کنند.


کد مطلب: 424881

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424881/مشتریان-موسسه-اعتباری-آرمان-خواستار-دریافت-سپرده-های-خود-شدند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir