افزایش 18.7 درصدی فراوانی اندروید 6.0 مارشمارلو نسبت به ماه پیش

24 شهريور 1395 ساعت 17:00

آخرین آمار از میزان فراوانی اندروید به تازگی منتشر شده است تا در اختیار کاربران مشتاقی که پیگیر این نوع نمودارهای آماری هستند قرار بگیرد. با در نظر گرفتن این نکته که مدت کوتاهی از انتشار اندروید 7.0 نوقا می گذرد، می توان حدس زد که تا این لحظه تعداد محدودی از دستگاه ها به این نسخه بروزرسانی شده باشند چون در حال حاضر فقط به توسعه دهندگان ارسال شده است. بنابراین فعلاً اندروید مارشمالو در رده آخرین نسخه این سیستم عامل لیست شده است.


به گزارش پاپایا، به نظر می رسد که اندروید مارشمالو در مقایسه با ماه قبل دستاوردهای تازه ای کسب کرده است. بر اساس آخرین آمارها، مارشمالو هم اکنون 18.7 درصد دستگاه های اندرویدی را فراگرفته است. این یعنی از بین تمامی دستگاه اندرویدی که از گوگل پلی استور بازدید کرده اند، 18.7 به اندروید 6.0 مارشمالو مجهز بوده اند. این رقم نسبت به آمار 15.2 درصدی ماه گذشته حدود 3.5 درصد افزایش را نشان می دهد.
 
 
فراوانی اندروید  

به نظر میرسد تنها بروزرسانی اندروید که نسبت به آمارهای قبلی رشد داشته اندروید مارشمالو بوده است. بروزرسانی های قبلی اندروید مثل لالی پاپ در واقع افت کرده اند. این نسخه با 0.5 درصد کاهش مواجه بوده اما همچنان با در اختیار داشتن 35 درصد از نمودار این ماه، به عنوان بروزرسانی غالب شناخته می شود. از سوی دیگر اندروید کیت کت نیز با افت 1.5 درصدی، اندروید Jelly Bean با افت 1.1 درصدی و اندروید Ice Cream Sandwich و Gingerbreadبا 0.2 درصد افت روبرو بوده اند.

اندروید 2.2 فرویو نیز به دلایل نامعلومی همچنان آمار ثابتی داشته است. مشخص نیست که چقدر طول می کشد تا در نهایت اندروید نوقا به صدر جدول فراوانی اندروید صعود کند و ظاهراً باید یک یا دو ماه دیگر منتظر ماند و دید که نمودارها به چه شکلی در می آیند.
منبع: ubergizmo


کد مطلب: 424905

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424905/افزایش-18-7-درصدی-فراوانی-اندروید-6-0-مارشمارلو-نسبت-ماه-پیش

استال پرس
  https://www.estalpress.ir